Relax v Moravském krasu: pobyt se vstupem do privátního wellness nebo v apartmánu s vlastní vířivkou
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Případné dotazy na e‑mailu penzionrech@centrum.cz či na tel. +420 777 132 343.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, lze zakoupit i přes příspěvky FKSP?
Dobrý den, paní Zhoufová, ano je to možné.
Václav Rech
Dobrý den.
Měl bych zájem o termín 19.9– 22.9 nejde mi potvrdit.
Dobrý den, pane Václavíku, děkujeme za Vaši zprávu. Termín nelze potvrdit, neboť je obsazený. Je třeba vybírat z dostupných termínů :-) Přejeme krásnou neděli.
Dobrý den,
o který pokoj se přesně jedná (Podkrovní wellness apartmá, Wellness
apartmá s vířivkou a finskou saunou, Zahradní wellness apartmá nebo
Wellness apartmá nad jezírkem)?
Dále se chci zeptat na neomezenou konzumaci vína – ta je od 15 hodin –
dotaz zní do kolika hodin tato konzumace platí?
Děkuji
Dobrý den, Tomáši, děkujeme za Vaši zprávu. Kontaktujte, prosím, přímo Boutique penzion Rech.
Dobrý den, dá se prosím použít i kupon na měsíc srpen (zde v nabídce kalendáře není možné, ale na web. stránkách tomu tak je). Děkuji za odpověď
Dobrý den, pane Pavlíčku, děkujeme za Vaši zprávu. Kontaktujte, prosím, přímo Boutique penzion Rech.
Dobry den, chtel jsem se zeptat chtel bych koupit pobyt u vas pro 2osoby ale az na Řijen je mozne si koupit pobyt od patku do nedele? děkují Čech
Dobrý den, pane Čechu,
Děkujeme za Váš zájem o náš penzion. V této nabídce je možné koupit
jen konkrétní termíny v online rezervaci.
Pěkný den
Václav
Dobrý den, na fotografii je uveden pokoj i s finskou saunou ale niže v textu už se o ní nepíše, je na pokoji nebo ne ?
Dobrý den, děkujeme za Vaši zprávu. Jak je uvedeno v nabídce, jedná se vždy o apartmá s vlastní vířivkou.
Dobrý den, chtěla bych pro dceru k výročí pobyt pro 2 na tři dny
v srpnu od devátého kdykoliv. Byl by volný termín.
Děkuji Beranová
Dobrý den, paní Beranová, děkujeme za Vaši zprávu. Kontaktujte, prosím, přímo penzion.
Dobrý den, měli by jsme zájem hned začátkem srpna na tři dny, je nám jedno zda v týdnu nebo o víkendu. Nejde mi to zablokovat a zjistit cenu ..
Dobrý den, Pavlo, děkujeme za Vaši zprávu. Kontaktujte, prosím, přímo penzion.
Dobrý večer měli bychom zájem se u vás ubytovat v týdnu od 18.7.Pobyt pro 2 dospělé osoby.Bylo by možné? Děkuji Svatoňová Lenka
Dobrý den, paní Svatoňová, děkujeme za Vaši zprávu. Kontaktujte, prosím, telefonicky přímo penzion.
Dobrý večer chci se zeptat 3 dospělý a 5 děti 22.7.az 29.7.2022 sevsim všudy strava celodenní i pití děkuji pěkně Vašková
Dobrý den, paní Vašková, odpověď naleznete v e-mailu.
Dobrý den, můžete mi prosím poradit jak u Vás nahlédnu na ceník ubytování pro dvě osoby, moc Vám děkuji.
Dobrý den, paní Selecká, pro konkrétní nabídku je třeba kontaktovat přímo Boutique penzion Rech.
Dobrý den, chci se zeptat, zda by bylo možné chtít pobyt na 5 dní, ne na 3? Nejlépe poslední týden v červenci,nebo 1. týden v srpnu. Děkuji za odpověď. :)
Dobrý den, Dášo, děkujeme za Vaši zprávu. Pro delší rezervaci se můžete obrátit se přímo na Boutique penzion Rech.
Dobrý den,chtěla bych vědět jestli je možné zakoupit bez termínu,děkuji za odpověd.
Dobrý den, Jano, děkujeme za Vaši zprávu. Pro zakoupení poukazu bez termínu je nutné obrátit se přímo na Boutique penzion Rech.
Dobry den. Lze tato varianta koupit jako darek bez termínu?
Dobrý den, Hano, děkujeme za Vaši zprávu. Pro zakoupení poukazu bez termínu je nutné obrátit se přímo na Boutique penzion Rech.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, vypíšete prosím i termíny na rok 2023?
Děkuji
Dobrý den, děkujeme za Vaši zprávu. Pro více termínů je nutné kontaktovat přímo penzion.