Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění.
Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 353 363 111 nebo e‑mailem na reservations@royalregent.cz
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Děti bez nároku na lůžko nemají v ceně ani stravu, můžete ji pro ně připlatit.
Děti do 2,9 let na lůžku s rodiči: zdarma bez nároku na procedury
Dítě od 3 do 11,9 let na přistýlce: zdarma bez nároku na procedury
Dítě od 12 let nebo další dospělý na přistýlce: -- Kč/den (relaxační balíček se snídaní), -- Kč/den (relaxační balíček s polopenzí), -- Kč/den (léčebný balíček a balíček sv. Josef)
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, u vás není nabídka prodloužených víkendů? Měli jsme
zájem u vás zakoupit pobyt na prodloužený víkend, ale nevidím možnost to
takto zakoupit.
Slevomat.cz
Krásný den, Miroslave, děkuji vám za dotaz. Pokud má hotel ve zvolený
termín volnou kapacitu, je možné si vybrat i prodloužený víkend :-)
Dostupnost termínů můžete najít v online rezervačním kalendáři přímo
v nabídce. Mějte moc hezký den.
Vít Benedikt
Dobrý den, plánujeme zakoupit pobyt ve Vašem hotelu a chtěli bychom se
informovat jestli je možnost 2 lůžkového pokoje s balkonem?
Jaká je u Vás možnost parkování? (hotelové parkoviště přímo
u hotelu…!?)
Děkujeme za odpověď.
Royal Regent****
Dobrý den, některé naše dvoulůžkové pokoje mají balkon. Pro garanci
balkonu v konkrétním termínu doporučujeme dostupnost pokojů raději
ověřit. Stejně tak parkování je možné u nás v garáži po předchozí
rezervaci místa, protože počet parkovacích míst je omezen. Pokud nám
napíšete termín, o který se Vám jedná, můžeme Vám dostupnost
ověřit.
Lucie
Dobry den, precetla jsem si, ze mate detske hriste. Myslite venkovni nebo
i nejaky koutek uvnitr?
A jeste jeden dotaz- je welness primo v hotelu? (Abychom nemuseli
prebihat)
Dekuji za odpoved
Lucie
Royal Regent****
Dobrý den, wellness je přímo v hotelu. Pro děti máme dětský koutek
v Lobby baru a přes letní měsíce u terasy Lobby baru trampolínu.
Pavla Šimíčková
Dobrý den, zaujal mě relaxační balíček s polopenzí, nicméně
minimální počet osob jsou 2. Je možné se domluvit na nějaké kompenzaci
v případě obsazení pouze jednou osobou? Např. místo polopenze řešit
plnou penzi nebo zahrnout do ceny nějaké další procedury?
Děkuji
S pozdravem
Pavla Šimíčková
Slevomat.cz
Dobrý den, Pavlo. Děkuji Vám za dotaz. Pokud zakoupíte nabídku pro
2 osoby, kterou využije pouze jedna osoba, cena je neměnná a není možná
kompenzace. Jsou zde varianty koncipované i pro jednu osobu, které lze
využít. :) V případě individuální domluvy přímo s hotelem,
kontaktujte hotel na +420 353 363 111. S přáním krásného
dne, Karel
Antonin Kabát
Mají pokoje klimatizaci?
Děkuji
Royal Regent****
Dobrý den, pokoje bohužel klimatizaci nemají.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, u vás není nabídka prodloužených víkendů? Měli jsme zájem u vás zakoupit pobyt na prodloužený víkend, ale nevidím možnost to takto zakoupit.
Krásný den, Miroslave, děkuji vám za dotaz. Pokud má hotel ve zvolený termín volnou kapacitu, je možné si vybrat i prodloužený víkend :-) Dostupnost termínů můžete najít v online rezervačním kalendáři přímo v nabídce. Mějte moc hezký den.