Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +36 84 501 400 nebo e‑mailem na info@hotelazur.hu (anglicky nebo maďarsky).
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš kontaktní formulář.
Upozornění: Ubytovací zařízení nevystavuje faktury.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády HU. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Pozor: Při ubytování je nutné, aby se každá osoba (i děti) prokázala dokladem totožnosti nebo cestovním pasem.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda je v hotelu k dispozici dětská
postýlka? Pokud ano, řešit to nějak dopředu nebo až při příjezdu do
hotelu. Dítě je uvedeno v rezervaci (1 rok).
Děkuji za odpověď
Hotel Azúr****
Milá Kristýno, můžeme vám rezervovat dětskou postýlku do vašeho
pokoje.
Dear Kristyna, we can reserve a babycot to your room.
Jakub
Dobrý den, uvádíte zde, že jsou 2 děti do věku 3,9 let zdarma
i s polopenzí. Pokud zadám děti do rezervace, cena se překalkuluje a
zvedne se cca o 2 tisíce. Děkuji za upřesnění.
Slevomat.cz
Krásný den, Jakube, děkuji vám za dotaz. Děti čerpají pobyt a
polopenzi zdarma, cena se zvýší kvůli rodinnému pokoji :-) Mějte moc
hezký den, Kristýna
Markéta
Dobrý den. Nápoje nejsou v ceně polopenze? A parkování? Děkuji za
odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Markéto. Děkujeme za Váš dotaz. Parkování je, jak uvádíme
v nabídce v sekci Příplatky, možné za cenu 1500 HUF/noc. Strava je
v rámci bufetu. V ceně nápoje nejsou zahrnuté. Přeji Vám hezký den.
Matěj, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda je v hotelu k dispozici dětská postýlka? Pokud ano, řešit to nějak dopředu nebo až při příjezdu do hotelu. Dítě je uvedeno v rezervaci (1 rok).
Děkuji za odpověď
Milá Kristýno, můžeme vám rezervovat dětskou postýlku do vašeho pokoje.
Dear Kristyna, we can reserve a babycot to your room.