Jesenická pohoda: ubytování se snídaní i wellness v krásné lokalitě Rejvízu
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den. Je možnost vybrat si pokoj s balkonem? Děkuji za odpověď
Dobrý den, Jitko.
Údajně jste již s recepcí na hotelu hovořila a i mně bylo potvrzeno, že
pokoj s balkónem máte rezervovaný :).
Přeji hezký den, David.
Dobrý den a je tedy možné si zakoupit večeři nebo lépe řečeno jídlo
z nějakého jídelního lístku? Nebo je nutné jít se najíst jinam?
Děkuji
Dobrý den, Žaneto. Děkuji Vám za dotaz. Podařilo se mi pro Vás získat odpověď přímo od poskytovatele a je nezbytné, využít okolní restaurace, které jsou vzdálené do 2 kilometrů. Hotel Franz aktuálně neposkytuje obědy či večeře. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, jde u vás dokoupit polopenze nebo se lze najíst během pobytu
ve vaší restauraci. A ještě dotaz na dvoulůžkový pokoj, jedná se
o pokoj se dvěma lůžky nebo s manželskou postelí, tedy dvoulůžkem?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Žaneto, děkujeme za dotaz. Poskytovatel v této chvíli polopenze nenabízí. Co se lůžek týče, většina pokojů je s manželskou postelí, ale záleží na aktuální obsazenosti hotelu ve Vámi zvoleném termínu. Přeji hezký den, Bára
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
mám prosbu, potřebovala bych si u vás rezervovat v období 23.-26.9.2022 dva pokoje, jelikož jsme 3 (jsme sice rodina), ale složení = já a partner a naše mamka :-) pokud by byl pokoj rozdělen i dveřmi, určitě není též problém.
Včetně pro všechny 3 každodenně/se snídaní.
Děkuji za informaci na můj mail, pokud je to v daném termínu, reálné.
S pozravem
Dobrý den, Simono. Ohledně individuální domluvy a rezervace, je nezbytné, kontaktovat hotel napřímo. Přikládám kontakt pro rychlejší komunikaci: rezervace@dovolenarejviz.cz nebo telefonní kontakt
+420 733 300 888. S přáním krásného dne, Karel