Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Luxusní 4* hotel v Mariánských Lázních: all inclusive jídlo, wellness i animace
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na tel. 354 654 111 nebo na e‑mailové adrese butterfly@cz.ensanahotels.com.
- Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru
- Při rezervaci přes hotel je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Dítě do 3,9 let: zdarma s rodiči na lůžku (postýlka na vyžádání zdarma)
- Děti od 4 let a dospělí mají v ceně všechny služby z all inclusive programu
- Domácí mazlíčci: 450 Kč/noc (pouze malý pes - do 30 cm)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 320 Kč/den (od 5 nocí 220 Kč/den; nutná rezervace předem)
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý večer, v termínu od 12.9 do 16.9 mám zaplacený pobyt pro
2 osoby.
Je nutné mít s sebou test na covid-19?
Lázeňské hotely ho prý stále vyžadují.
Děkuji za odpověď, Novotná
Dobrý den,
žádný test není nutné mít.
S pozdravem
Martina Havlíková
Dobrý den,
Máme u vás pobyt 18–19/8.
Můžeme poprosit o balkon a kam uschované ekola? Parkování máme již od
vás rezervované.
Děkuji moc
Dg
Dobrý den,
bohužel Vám balkón nemůžeme garantovat, hotel je plně obsazen.
Garáž je podzemní, na recepci Vám ikáží, kam uskladnit kola.
MH
Dobrý den,
Máme u vás pobyt 18–19/8.
Můžeme poprosit o balkon a kam uschované ekola? Parkování máme již od
vás rezervované.
Děkuji moc
Dg
Dobrý den, bohužel Vám balkón nemůžeme garantovat, hotel je plně obsazen. Garáž je podzemní, na recepci Vám ikáží, kam uskladnit kola. MH
Dobrý den, chci rezervovat parkování u hotelu od 22.9–26.9.2022. Děkuji s pozdravem Hosnedlová
Dobrý den,
potvrzuji parkování – 270,–Kč/den.
S pozdravem
Martina Havlíková
je možný pobyt i pro jednu osobut ? uvádíte 2 a více osob
Dobrý den,
bohužel pobyt pro jednu ososbu nelze rezervovat.
Děkuji
Martina Havlíková
Dobry den,uvazuji nad koupi voucheru v terminu 17.-20.8.,bohuzel mi to nabizi pouze pokoj suite za ktery se priplaci. Standardní pokoj v tomto terminu nemate? Je v tomto terminu mozne zajistit parkování? Děkuji za informaci
Dorý den,
jestli že se již nenabízí standartní pokoje, tak jsou již kapacity
vyprodané.
Parkovací místa v podzemní garáži jsou v omezeném množství,, cena
270,–Kč/den.
Rezervace nutná předem. Může se stát, že již není volné, pak se parkuje
v parkovacím domě cca 1 km od hotelu.
S pozdravem
M.Havlíková
Dobrý den, máme u vás koupený pobyt od 12.8. do 14.8.2022
chtěla bych rezervovat parkování. Děkuji.
Dobrý den,
parkování jsme rezervovali – 270,–Kč/den.
Hezký den
Martina Havlíková
Dobrý den, jsem důchodkyně, manžel je německý občan předčasný
důchodce,50%invalid
Prosím, máme nějakou slevu ?
Dobrý den,
ze stávající ceny nelze dávat žádné slevy.
S pozdravem
Martina Havlíková
Dobrý den, zajímalo by mě jak se dostanu na cenu 3390Kč jak zde inzerujete. Ať žádám 1 nebo 2 noci stále mi to nabízí cenu 6tis bez ohledu na víkend nejoblíbenější dny v týdnu. Děkuji
Dobrý den,
cena 3390,–byla aktuální od začátku černa, nyní je cena vyšší. Je
vžda inzerována cena od.
S pozdravem
Martina Havlíková
Prosila bych ubytování v termínu 6. 10. až do 9.10.,pro dvě osoby, děkuji
Dobrý den,
akce na hotelu Butterfly je pouze do 30.9.2022.
Martina Havlíková
Dobrý den .chtela jsem se zeptat jestli období od 8 az 10 .8 mame rezervaci u vás jestli nám rezervujte pokoj s balkonem a parkovné.dekuji vanova
Dobrý den,
na jméno Vanova žádnou rezervaci nemáme, prosím nemůže být na jiné
jméno?
Nebopodle čísla voucheru můžeme ověřit.
Parkování – 270,–Kč/den
Balkón bohužel garantovat nemůžeme.
S pozdravem
M.Havlíková
Dobrý den, budete mit v termínu 25.7–27.7 volný pokoj pro dvě osoby se sprchou. Děkuji a hezký den
Dobrý den,
v hotelu Butterfly mají všechny pokoje vanou , až na 2 pokoje pro
handykopované a tyto pokoje jsou obsazené.
S pozdravem
Martina Havlíková
Dobrý den, je možný pobyt s malým, tichým a čistotným pejskem na pokoji? Děkuji za info.
Dobrý den,
malý pes je možný – 450,–Kč/noc.
Martina Havlíková
Dobrý den,je možné tento pobyt hradit z fondu FKSP?Jak mám případně postupovat?Děkuji.
Dobrý den,
bohužel rezerace ze Slevomatu nelze hradit z fondu FKSP.
S pozdravem Martina Havlíková
Dobrý den, jsou na pokoji župany? Je možnost postýlky v termínu od 17.7. do 22.7.? Pokud by bylo parkoviště plné, kde jinde se dá parkovat? Děkuji I. R.
Dobrý den,
župany jsu na pokoji.
Dětské přistýlky pro děti nutné rezervovat předem.
Pokud je plné parkoviště, je možné parkovat v parkovacím domě cca 1 km
od hotelu.
S pozdravem Martina Havlíková
Dobrý den. Je v hotelu výtah? Je možno objednat pokoj s oddělenými postelemi a balkónem? Jsou na pokoji župany do wellness? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
výtak je v hotelu, možné o objednat pokoj s oddělenými postelemi.
Balkon, nutné rezervovat předem ( nemusí být volný)
Župany na pokoji.
S pozdravem Martina Havlíková
Dobrý den, v jakých časových intervalech jsou snídaně, obědy a večeře? A co je myšleno občerstvením mezi jídly, případně kde a kdy. Děkuji.
Dobrý den,
Ubytování s all-inclusive programem
V průběhu dne mezi snídaní, obědem a večeří je zajištěno malé
občerstvení a nealko
Obědy a večeře zahrnují nealkoholické nápoje, pivo, víno, káva, čaj
Pivo a víno také k dispozici v Lobby baru mezi 17:00–22:00
Snídaně 7:00–10:00
Oběd 12:00 – 14:00
Večeře 18:00 – 20:30
S pozdravem
Martina Havlíková
Dobrý den, omlouvám se,ale nemůžu najít cenu za větší děti. 10 a 14 let. Děkuji za pomoc
Dobrý den, Marto, ke zjištění konečné ceny pobytu (voucheru) a případných dostupných kapacit využijte prosím našeho online rezervačního kalendáře, který se nachází vpravo nahoře vedle nabídky a zobrazí se také po kliknutí na „Vybrat termín“. Po zvolení počtu osob, termínu a pokoje se zobrazí celková cena. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den, kterým jídlem se začíná a kterým končí? Děkuji.
Dobrý den,
pokoje jsou připravené od 14 hodin a v den odjezdu do 11 hodin.
Můžete začít obědem nebo končit obědem a nechat si zavazadla na
recepci.
S pozdravem
Martina Havlíková
Dobrý den, kde je nějaká sleva nebo v čem je výhodnější nabídka Slevomatu? Na stejný termín a typ ubytování i stravy a pro stejný počet osob mi stránky hotelu (společnosti Ensana) nabízejí cenu 9357 Kč a Slevomat 9770 Kč. Není to trochu podvod na zákazníka?? Využili jsme pobytu v hotelu přes Slevomat, ale příště si budeme vaše nabídky víc prověřovat :(
Dobrý den,
na stránkách Ensana se mění ceny každý den.
NEní srovnatelné se Slevomat.cz.
S pozdravem
Martina Havlíková
Dobrý den, chápu správně, že snídaně jsou mimo hotel? Oběd a večeře
nikoliv?
Děkuji pěkně za odpověď.
S pozdravem Bohuslavová M.
Dobrý den, paní Bohuslavová, v rámci pobytu posnídáte v Café de Paris, obědy a večeře se podávají v hlavní hotelové restauraci La Fontaine. Oba podniky se nacházejí v hotelu. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den,
jedná se o názvy restaurací v hotelu Butterfly.
Obě restaurace jsou v hotelu.
S pozdravem
Martina Havlíková
Dobrý den, před pěti dny jsem položila dotaz ohledně oběda a ráda bych
věděla, proč odpověď, kterou jste mi zaslali na email je jiná, než která
se nachází zde u nabídky.
Děkuji.
Dobrý den ,měli bychom zájem o ubytování.
Není možnost u Vás ubytování v apartmánu??
Jedná se o 3 až 4 osoby a dvě deti do 10 let.
Děkuji za odpověd.Janouchová.
Dobrý den,
bohužel v hotelu Butterfly je pouze kategorie Junior Suite, kde je možná
přistýlka a je možné ho propojit s dvoulůžkovým pokojem , kam se vejde
přistýlka ( ale bude hodně stístěnyý prostor)
Martina Havlíková
Dobrý den,
měli bychom zájem o ubytování od 2.7–5.7.2022. Požadujeme neomezený
welness,parkování a pokoj s balkonem děkujeme za info.
Dobrý den,
kapacita v termínu 2.-5.7.2022 je již vyprodaná.
S pozdravem
Martina Havlíková
Dobrý den, jak je to s obědem v případě pobytu na jednu noc? A dále
by mě zajímalo, zda neomezená konzumace piva a vína je pouze v lobby večer
nebo i u každého jídla – oběd, večeře.
Děkuji.
Dobrý den, Marcelo, děkujeme za dotaz. Pivo a víno je k dispozici při každém jídle, v lobby baru od 17. Do 22. Hodiny, plus si můžete kdykoliv dát také Ferdinandův pramen. Vzhledem k tomu, že check out je do 11 hodin. :-) Přeji krásný den, Bára
Dobrý den, co konkrétně myslíte malým psem? Máme rasu stafordšírskýho bulteriera – je vycvičený a bezproblémový – je možno vzít si ho samozřejmě za příplatek sebou? Děkuji za info.
Dobrý den ,
malý pes je myšleno pes do 30cm.
Bohužel Stafordširský bulteriér je středně velké plemeno, to nemůžeme
akceptovat.
S pozdravem
Martina Havlíková
Dobrý den.
Chtěla jsem se zeptat, zda je pobyt vhodný pro manžela, který se pohybuje
o francouzkých holích a jak daleko je na kolonádu ke zpívajíci
fontáně.
Děkuji a přeji hezký zbytek dne
Dobrý den,
pokoje na hotelu Butterfly jsou většinou s vanou, lépe se nejdříve poptat
po pokoji se sprchou, jinak v hotelu je vše dostupné výtahem
Na Kolonádu je to cca 800m.
Martina Havlíková
Dobrý den, jaká je možnost parkování vozidla? Děkuji
Dbrý den,
možnosti parkování u hotelu jsou omezené.
Nutné objednat hodně dopředu, hotel leží v lázeňské zóně.
Cena – 270,–Kč/den
Hezký den
Martina Havlíková
Je možné zajistit vegetariánskou stravu? Tedy především obědy? Snídaně a večeře se u švédských stolů dají většinou vybrat. Děkuji!
Dobrý den,
obědy jsou také formou švédských stolů.
S pozdravem
Martina Havlíková
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den je možné zaplatit formou FKSP? Děkuji
Dobrý den,
je možné zaslat fakturu na zaměstnavatele, jediné co nezměníme je text a počet osob na které je daná rezervace.
S pozdravem
Martina Havlíková