Luxusní 4* hotel v Mariánských Lázních: all inclusive jídlo, wellness i animace
Hodnocení podniku Ensana Butterfly Health Spa Hotel ****
Vynikající jidlo
Wellness nic moc, maličké a malé vyžití
Dobrý den,
Děkujeme za váš názor, který je pro nás velmi důležitý. Jsme moc rádi, že jste byli spokojeni se stravovacími službami. Wellness je bohužel omezeno velikostí budovy.
S pozdravem
Management hotelu
Čistota prostředí a ochota personálu, také jídlo bylo moc dobré a velký výběr.
Vážený hoste,
Děkujeme za Váš čas, který jste věnoval k napsání pochvalného hodnocení služeb hotelu Butterfly.
Jsme moc rádi, že jste byl se vším spokojen a budeme se těšit na Váš další pobyt.
S pozdravem
Management hotelu
Hodnocená nabídka: Luxusní 4* wellness pobyt s all inclusive
Příjemný hotel kde vám nebude nic chybět
Dobrý den,
Děkujeme za Vaši pozitivní zpětnou vazbu, která je pro nás velmi důležitá a rádi Vás zde v hotelu Butterfly opět přivítáme.
S pozdravem
Management hotelu
Hotel je na dobrém místě, cca 10–15 minut pěšky od kolonády a parků, pokoj pěkný, odpovídající nabídce, bazén a vířivka čisté a v našem termínu (začátek července) ještě i málo obsažené. Jídlo také nebylo špatné, jen obědová nabídka nám přišla taková slabší, jako odfláknutá, a u obědů i večeří chyběla u jídel poznámka, zda je to vhodné i pro vegetariány, což je ve spoustě hotelů už běžné, ale zde to nebylo doplněno ani v dalších dnech, a to ani po upozornění vrchního číšníka :( Musím ale pochválit výbornou domácí limonádu a příjemné servírky (zřejmě studentky).
1) Na pokoji č. 501 bylo poměrně dost slyšet hučení výtahu. Původně jsme zvažovali žádost o výměnu pokoje, ale v hotelu bylo i dost dětí, tak jsme nechtěli riskovat hlučné sousedy a raději tolerovali výtah ;) V noci stejně téměř nejezdil a přes den jsme byli pryč.
2) wellness otevřeno pouze do 20:00, takže je téměř nemožné ho využít na relax po večeři
3) velmi vysoká cena za parkování. Byli jsme na ni upozorněni předem a chápu, že parkování zde je problematické, ale 270 Kč za noc se mi zdá opravdu moc.
4) část personálu velmi špatně ovládá češtinu – recepční částečně, kuchyňský personál vůbec, takže můj dotaz na bezmasé jídlo nemohl být zodpovězen :(
Dobrý den,
Děkujeme za Váš čas, který jste věnovali vyplnění recenze a napsání připomínek k pobytu. Připomínku ohledně štítků a popisků jídel předávám do restaurace paní manažerce, aby vše doplnili. Wellness je otevřeno pouze do 20:00, po této hodině nemělo dostatečné využití. Cenu za parkování máme nastavenou společností a je v našich hotelích stejná. Je možné parkovat i mimo hotel, buď v parkovacím domě (200,-Kč/den) nebo na centrálním parkovišti (50,-Kč/den), zde ve městě bohužel ne, jsme lázeňské město. Za jazykovou bariéru na recepci se omlouváme, tak jako všichni jsme bojovali s nedostatkem česky mluvícího personálu, nyní už na recepci všichni mluví i rozumí česky.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Management hotelu
Čistě, útulné, krásné prostředí asi 15 minut pěšky od kolonády. Personál byl milý, vyhověl požadavkům. Wellness průměrné, vyhřívka spíš studenější.
Měla jsem trochu problém s jídlem. Mám dietu. I když jsem jí nahlásila, první den jsem se tedy moc nepřejedla 😅 ale hned večer za mnou přišel na večeři personál a zeptal se mě, co bych si dala další den apod a bylo vyhověno! Zlepšit tedy jen předání informace včas, aby se kuchyň mohla předzásobit na různé diety a bude to 5/5! 😊
Vážený hoste,
Děkujeme za Vaše pěkné hodnocení. Pochvalu personálu jsme předali. Teplota vířivky a bazénu je denně kontrolována a odpovídá normám, samozřejmě pocitově se může pro někoho zdát chladná. Jsme moc rádi, že se problém ohledně Vaší diety vyřešil hned 1.večer, mrzí nás, že to nebylo hned při příjezdu na oběd.
Bude nám potěšením Vás opět u nás přivítat.
S pozdravem
Management hotelu
Vše bylo perfektní
Přivítali bychom širší dvoupostel, nebo oddělené postele, tak snad příště…
Dobrý den,
Děkujeme za Vaše hodnocení, které je pro nás velmi důležité. Pokud si přejete širší postel nebo oddělené postele, vždy je lepší napsat předem do rezervačního formuláře. Pokud je kapacitně možné, můžeme i po příjezdu vyměnit Váš pokoj za jiný.
S pozdravem
Management hotelu
Pokoj čistý, bez závad či problémů, postel pohodlná.
Wellness super, není moc co vytknout. Pán, který na wellness dohlížel byl přátelský a ochotný.
Snídaně s obrovským výběrem – vše velmi chutné.
Oběd a večeře formou rautu byly průměrné. Kuchaři velmi šetřili se solí, proto zde ubírám hvězdičku.
Vážený hoste,
Děkujeme za Váš čas, který jste věnoval vyplnění recenze. Jsme moc rádi, že jste byli spokojeni se službami hotelu. Stravování máme nastaveno standardy společnosti Ensana, pokrmy si tak může každý dochutit podle svého.
S pozdravem
Management hotelu
Hodnocená nabídka: Luxusní 4* wellness pobyt s all inclusive
Líbilo se nám vše, především ale přístup personálu. S malými dětmi to není vždy lehké a personál byl naprosto skvělý, chápavý, ochotný. Dále bychom chtěli vyzdvihnout jídlo, které bylo opravdu vynikající a nabídka taková, aby si vybral každý. Moc děkujeme za krásný víkend, určitě se vrátíme.
Dobrý den,
Děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení služeb hotelu Butterfly, jsme moc rádi, že jsme splnili Vaše očekávání.
Rádi Vás zde i s dětmi opět přivítáme, zatím máme stále dětský koutek v provozu.
S pozdravem
Management hotelu
Hodnocená nabídka: Luxusní 4* wellness pobyt s all inclusive
Velmi chutné jídlo
prostornost a vybavenost pokojů
skvělá kouzelnická show
lokalita
Nelíbilo se ním chování ukrajinsky mluvící obsluhy v lobby baru, kdy byla 3× požádána o doplnění vína, které však nedoplnila a vesele obsluhovala německé hosty, kteří přišla až po nás, jelikož měla vidinu vysokého spropitného. Po půl hodině čekání jsme to radši vzdali a šli na pokoj.. Bylo nepříjemné cítit, jak jsme něco méně, než zahraniční turisté. :) Jinak zbytek obsluhy naprosto prvotřídní.
Dobrý den,
Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která je pro nás velmi důležitá. Pochvaly do restaurace a kuchyně rádi předáme. Mrzí nás Vaše negativní zkušenost s obsluhou na lobby baru, omlouváme se jménem hotelu za nevhodné chování. Bude nám potěšením Vás v hotelu opět přivítat a poskytnout lepší servis.
S pozdravem
Management hotelu
Hodnocená nabídka: Luxusní 4* wellness pobyt s all inclusive
Vše naprosto úchvatné
Vážený hoste,
Děkujeme za dobré hodnocení, které jste našemu hotelu udělili. Jsme rádi, že se vám u nás líbilo, a doufáme, že se k nám brzy vrátíte!
S pozdravem
Management hotelu
Hodnocená nabídka: Luxusní 4* wellness pobyt s all inclusive
Naprostá spokojenost se vším! Rádi se ještě vrátíme.
Dobrý den,
Děkujeme za hodnocení služeb hotelu Butterfly. Jsme moc rádi, že jste byli se vším spokojeni a rádi Vás u nás opět přivítáme.
S pozdravem
Management hotelu
Wellness parádní, jídlo dobré a dostatek, personál v restauraci ochotný a milý..Herna pro děti pěkně vybavená, i když chyběli animátoři, které nabízeli v balíčku.
Na pokoji nebylo vůbec vyluxováno, pavučiny vedle postele…na recepci Ukrajinky, které vůbec nerozuměly česky, neochotné a nepříjemné…Parkování jsme měli rezervované dopředu, ale nakonec jsme stáli před hotelem a platili stejně jako v garážích..
Vážený hoste,
Děkujeme za Váš názor a připomínky ohledně pobytu v hotelu Butterfly. Bohužel, animační program byl z důvodu malého zájmu hostů ke konci prázdnin zrušen, zůstala pouze velká herna pro děti. Pochvalné hodnocení jsme předali na příslušná oddělení. Za nepříjemnost ohledně úklidu pokoje se zpětně omlouváme, kdyby jsme o tom věděli během Vašeho pobytu, nechali by jsme pokoj řádně uklidit, popř. Vás přestěhovali na jiný pokoj, pokud by byla volná kapacita. Ano, i parkování před hotelem je zpoplatněno, stejně jako garáž.
S pozdravem
Management hotelu
Hodnocená nabídka: Luxusní 4* wellness pobyt s all inclusive
V hotelu se netopilo, tudíž byla všude celkem zima
Jelikož jsme je-li v krátké době podruhé byli jsme vřele přivítáni a bylo o nás velmi dobře postaráno. Chceme se ještě vrátit.
Dobrý den,
Děkujeme za Vaše pěkné hodnocení a bude nám potěšením Vás u nás opakovaně přivítat. Těšíme se na Váš příští pobyt.
S pozdravem
Management hotelu
Na zaparkování jsme čekali hrozně dlouho. Před námi ve frontě bylo pouze jedno vozidlo a i tak celý proces trval 50 minut. Způsob parkování je zdlouhavý a problematický.
Dobrý den,
Děkujeme za Vaši recenzi. Ano, parkování v podzemní garáži, tím, že se používá výtah, je trochu zdlouhavější proces. Bohužel, jsme v lázeňském městě a není možná jiná parkovací kapacita u hotelu. Vždy nabízíme jako alternativu parkování v parkovacím domě nebo na centrálním parkovišti.
S pozdravem
Management hotelu
Kvalita ubytování dobrá, měly jsme obrovský 4-lůžkový pokoj. Jídlo výborné, jak snídaně, obědy i večeře luxus, všeho dostatek a velký výběr. Krásný bazén a vířivka, klidně bych vyrazila zase znovu.
Mohlo by být levnější parkování pro klienty.
Vážený hoste,
Děkujeme za Váš čas, který jste věnoval vyplnění hodnocení služeb na hotel Butterfly. Pochvaly jsme předali na všechna oddělení hotelu. Cena za parkování je nastavena centrálně společností Ensana pro Mariánské Lázně.
Rádi Vás opět u nás přivítáme.
S pozdravem
Management hotelu
Hodnocená nabídka: Luxusní 4* wellness pobyt s all inclusive
Byli jsme moc spokojeni. Výborne jídlo, super bazén, krásný pokoj, super služby. Rádi se brzy vrátíme. Takovou dovcu jsme ještě nezažili. Pořád vzpomínáme.
Dobrý den,
Děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení služeb a jsme moc rádi, že jste byli se vším spokojeni a rádi nás opět navštívíte, budeme se těšit na Váš příští pobyt.
S pozdravem
Management hotelu
Byli jsme velmi spokojeni a vracíme se po měsíci znovu.
Dobrý den,
Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a pozitivní hodnocení. Jsme moc rádi, že jste s pobytem v našem hotelu spokojeni a opakovaně se vracíte. Těšíme se na Vaše další pobyty.
S pozdravem
Management hotelu
Doporučila bych wellness, stravování a prostředí.
Nelíbil se nám pokoj – velké zklamání!!! Kvůli dítěti jsem zadávala požadavek na pokoj s vanou. Nakonec jsme dostali pokoj pro invalidy s výhledem do nějaké špinavé uličky. Škoda, že nejde vložit více fotografii, ten výhled „stál za to“. Ihned jsem řešila na recepci, bohužel k výměně pokojů nedošlo.
Vážený hoste,
Moc děkujeme za Vaši recenzi a zpětnou vazbu, která je pro nás velmi důležitá. Velice nás mrzí problém s pokojem a dodatečně se jménem hotelu velmi omlouváme. Děkujeme za pochvalu na stravovací služby a wellness, které rádi předáme dál.
S pozdravem
Management hotelu
Poloha hotelu, který je nedaleko od kolonády. Líbil se mi též bazén.