Relax u Balatonu: soukromá pláž, neomezený wellness a polopenze
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den je ještě volný termín pro 2 osoby od 19.8 do 22.8 díky
Dobrý den, Lukáši.
Rezervace a ověření volné kapacity provádějte na tel. čísle: +36
20 332 0257 (rezervace) nebo +36 20 286 9349 (recepce), anebo e‑mailem na
adrese: info@hotelmolo.hu. Rezervace
probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji
uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz. Přeji
hezký den, David
Dobrý den, jsou ještě k dispozici nějaké volné termíny v červenci? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Larie. Děkuji Vám za dotaz. Rezervace a ověření volné
kapacity na tel. čísle: +36 20 332 0257 (rezervace) nebo +36 20 286 9349
(recepce), anebo e‑mailem na adrese: info@hotelmolo.hu (anglicky,
německy nebo maďarsky).
Při rezervaci uveďte číslo voucheru.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném předstihu.
Recepci je třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se
svým domácím mazlíčkem.
Pomoc při rezervaci: rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte
s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu
s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz.
S přáním krásného dne, Karel
Domluvíme se v hotelu a okolí český?
Dobrý den, Marcelo,
je mi to líto, ale v hotelu se česky nedomluvíte. Personál hotelu mluví
německy, anglicky a maďarsky.
Přeji hezký den.
David
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Chci se zeptat zda pokoje které jsou nafocené jsou opravdu totožné. Je ještě volný termín pro dva od 4.9. do 10.9. popřípadě 11.9.2022. Děkuji za odpověď. Klein.
Dobrý den, Richarde, děkuji Vám za dotaz. Fotografie jsou nafocené přímo v hotelu. :) Rezervace a ověření volné kapacity na tel. čísle: +36 20 332 0257 (rezervace) nebo +36 20 286 9349 (recepce), anebo e‑mailem na adrese: info@hotelmolo.hu (anglicky, německy nebo maďarsky).
Při rezervaci uveďte číslo voucheru.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném předstihu.
Recepci je třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
Pomoc při rezervaci: rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz. S přáním krásného dne, Karel