Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.

Dekarbonizace motoru: Oživení vašeho plechového miláčka

4,6 / 5 Libros - největší zážitkové centrum Ostrava  (mapa) 7 prodejů

Nenechte si ujít nové nabídky podniku Libros – největší zážitkové centrum

Pohlídáme, aby vám už žádná nová nabídka neutekla.

 Upozornit na nové nabídky

Podobné nabídky, ze kterých si určitě vyberete

Zobrazit více podobných nabídek

Zobrazit původní nabídku

Přehled nabídky

5,0

Vnuk si to užil.
Také moc děkuji paní Václavikové za vstřícnost a ochotu. Patří ji velké DĚKUJI !

Jarmila
Varianty (1)

Nejen výfuk je potřeba občas vyčistit od sazí, také motor si zaslouží péči.

Motory se každou jízdou postupně zanášejí karbonem, který zvyšuje opotřebení motoru a podílí se na většině poruch, které na vozech vznikají. Jsou dnes možnosti používat aditivovaná paliva, která pomáhají udržet motor v lepší kondici, ale postupem času díky biosložkám v palivech dochází k zanesení EGR ventilů, DPF filtrů, vstřikovačů, zanášení všech vnitřních částí motoru. Vodíková dekarbonizace dokáže motor zbavit škodlivého karbonu, navrátit mu ztracenou sílu a výrazně snížit vypouštěné emise.

Do vzduchového sání motoru je zapojen vodík s kyslíkem /H2 a O) z H2i dekarbonizační jednotky. Nastartovaný motor ve zvýšených otáčkách (2200–2500rpm) zajistí aretací a spustí H2i dekarbo systém. Vodík s kyslíkem se míchá se vzduchem a podporuje zvyšování efektivity spalování. H2 a O narušují strukturu uhlíkových úsad, které zplyňuje a tyto shoří (dochází tak k procesu zvanému pyrolýza.) Celý proces vodíkové dekarbonizace je bez chemie a svou silou dokáže uvolnit i velmi zanesené motory, obnovit i proces regenerace DPF, která před aplikací nešla spustit ani nuceně, diagnostikou.

Aplikace je bezpečná, rychlá a hlavně účinná. Bez poškození motoru, bez rozebírání jednotlivých částí, bez chemie nebo mechanického čištění. Tato aplikace dokáže svou sílou zprůchodnit i velmi silně zanesené součásti motorů a to vše rychle a bez jakékoliv chemie.

H2i dekarbonizační jednotka produkuje plyn z vody, která je v zásobníku zařízení. Získává se tak nejúčinnější aditivum, které je nejběžnějším prvkem sluneční soustavy. Důležité je, že během této aplikace nedochází ke zvýšení teploty hoření. Nehrozí proto utavení jakýchkoliv komponent motoru.

Vodík s kyslíkem se po shoření mění v páru (stopové množství), která tak ihned chladí spalovací prostor zevnitř a následně přispívá k odstranění karbonových úsad ve výfuku, DPF, Katalyzátoru a dalších částech. 

Nahoru