Otevřené vouchery: Rezervace a ověření dostupných kapacit předem telefonicky +421 31 55 22 442, +421 917 61 61 61 nebo e‑mailem rezervacie@therma.sk
Při rezervaci je nutné nahlásit kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Recepci je potřeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
Upozornění: Počet pokojů s možností dětských přistýlek či postýlek je omezen. Před rezervací je potřeba ověřit si volné kapacity přímo v hotelu na čísle +421 917 616 161 (bez předchozího ověření nemusí být vaše rezervace ze strany hotelu akceptována a bude vám navržen jiný možný termín).
2 děti do 10,9 let: ubytování na dětské přistýlce nebo matraci na zemi, polopenze a vstup do wellness v doprovodu dospělé osoby zdarma
Dítě od 11 do 14,9 let s nárokem na lůžko, stravu a wellness: 46,60 €/noc
Děti od 15 let nebo dospělé osoby nelze ubytovat na přistýlce, je třeba zakoupit další voucher
Počet pokojů s možností dětských přistýlek je omezen. Před rezervací si ověřte volné kapacity přímo v hotelu na tel. +421 917 616 161. Bez předchozího ověření nemusí být vaše rezervace ze strany hotelu akceptována a bude vám navržen jiný možný termín.
Upozornění:
Pobyt pro osoby nad 15 let není možný na přistýlce, je třeba si zakoupit další voucher.
Pro dítě do 2 let je povinná koupací plena ve všech prostorách wellness. (Pokud dítě nebude mít plavkové pleny, zaměstnanci balneo centra vás mohou požádat o opuštění prostoru s bazény.)
Děti od 11 do 14,9 let s nárokem na lůžko, stravu a wellness: -50 % z ceny pobytu
Ubytování na přistýlce (rozkládací lůžko, rozkládací gauč)
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
Pobyt v období 21.8. – 26.8. jako koupit prosím voucher na termín, pro 4 osoby??
3 dospělí + dítě 12 let.
Děkuji
Pekny den,
pre 4 osoby je potrebne zakupit dva samostatne vouchery.
Alebo pre dve osoby zakupite voucher cez slevomat a pre dospelu osobu s dietatom urobite rezervaciu priamo v hoteli.
Alena