Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +36 84 312 422 nebo e‑mailem na reservation@hotelsungarden.hu (anglicky, německy či maďarsky).
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš email pomoc@slevomat.cz.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Pokud budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
V případě, že ve vámi vybraném termínu pobytu nebude možné se z kapacitních důvodů ubytovat, můžete si zakoupit otevřený voucher a doplatit za pokoj vyššího standardu po dohodě s recepcí.
Pokud plánujete navštívit hotel s domácím mazlíčkem, informujte o tom recepci předem.
Pozor: Při ubytování je nutné, aby se každá osoba (i děti) prokázala dokladem totožnosti nebo cestovním pasem.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, je v hotelu možnost i bezlepkového stravování? Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Lucie. Děkuji Vám za dotaz. Speciální úprava stravy, je na
vyžádání přímo u poskytovatele služby. Prosím, kontaktujte jej na reservation@hotelsungarden.hu,
+36 84 312 422. S přáním krásného dne, Karel
Dagmar
Hovoříme s manželem jenom česky. Asi bude problém se domluvit?
Slevomat.cz
Dobrý den, Dagmar. Děkujeme za Váš dotaz. Personál hotelu hovoří
německy, anglicky a maďarsky. Hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je v hotelu možnost i bezlepkového stravování? Děkuji.
Dobrý den, Lucie. Děkuji Vám za dotaz. Speciální úprava stravy, je na vyžádání přímo u poskytovatele služby. Prosím, kontaktujte jej na reservation@hotelsungarden.hu,
+36 84 312 422. S přáním krásného dne, Karel