Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřený voucher: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +36 16 104 680 nebo na e‑mailu fo-hotelanna@threecorners.hu – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci se doporučuje řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc s rezervací: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi vám pomůžeme, zašlete nám na e‑mail pomoc@slevomat.cz kód voucheru s preferovaným termínem.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády HU. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Upozornění: Z důvodu opatření proti pandemii se v předstihu informujte o dostupnosti pobytu či jednotlivých služeb ve vybraném termínu.
Informace k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Upozornění: Při ubytování je nutné, aby se každá osoba (i děti) prokázala dokladem totožnosti nebo cestovním pasem.
Nejpozději 2 dny před zahájením pobytu je možné po dohodě s ubytovacím zařízením:
změnit termín pobytu přihlášením do svého účtu v části "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit přímo v ubytovacím zařízení.
vyměnit rezervaci za tzv. pobyt bez termínu, přičemž možnosti využití se řídí původními podmínkami pobytového poukazu. Pro využití této možnosti kontaktujte zákaznické centrum Slevomatu.
nebo vyměnit voucher za kredity na nákup služeb v ubytovacím zařízení, kde jste ho rezervovali. Pro využití této možnosti kontaktujte zákaznické centrum Slevomatu.
V případě zrušení rezervace méně než 2 dny před začátkem pobytu nebo v případě nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady v plné výši propadá. Pobyt s již rezervovaným datem nelze zrušit ani vrátit peníze. Pobyty bez termínu lze zrušit v zákonné 14denní lhůtě nebo refundovat po vypršení platnosti voucheru podle platných pravidel.
Zákaznická podpora Slevomatu: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354.
Dear Sender,
We have 5 parking places at the hotel's courtyard that is 19eur/night/car.
Please note that reservation in advance is recommended as we have only
5 places.
Best regards,
TTC Hotel Anna Team
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den je možné u Vás parkovat?
Dear Sender,
We have 5 parking places at the hotel's courtyard that is 19eur/night/car. Please note that reservation in advance is recommended as we have only 5 places.
Best regards,
TTC Hotel Anna Team