Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Wellness pobyt ve 4* hotelu v centru Mariánek: jídlo, wellness i procedury
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny:
- Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 353 108 010 nebo e‑mailem na reservation.nabokov@hotelis.cz
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Děti do 2,9 let bez nároku na lůžko a služby zdarma
- 1 dítě od 3 let do 12,9 let zdarma s volným vstupem do wellness centra
- 3–12,9 let na pevném lůžku: 1 250 Kč / noc s volným vstupem do wellness centra
- 3–12,9 let na přistýlce: 1 000 Kč / noc s volným vstupem do wellness centra
- Osoby starší 13 let na pevném lůžku: 1 875 Kč / noc s volným vstupem do wellness centra
- Osoby starší 13 let na přistýlce: 1 375 Kč / noc s volným vstupem do wellness centra
- Domácí mazlíčci: 300 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: u hotelu na vyžádání: 250 Kč/noc/vůz, v nedalekém parkovacím domě: 160 Kč/noc/vůz
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobrý den, Je možné ubytování 2×dospělí 2×dítě 16 a 7 let 30.9–2.10 s polopenzí
Dobrý den, ke zjištění konečné ceny pobytu (voucheru) a případných dostupných kapacit, využijte prosím našeho online rezervačního kalendáře, který se nachází vpravo nahoře vedle nabídky a zobrazí se také po kliknutí na „Vybrat termín“. V případě voucheru bez termínu se Vám po kliknutí na „Koupit bez termínu“ zobrazí ikonka, kde zadáte počet osob a následně se Vám zobrazí cena za pobyt. Případné příplatky jsou k přečtení u každé varianty dole a zobrazí se po kliknutí na „Příplatky“ či „Děti“. Přeji pěkný den, David
Dobrý den , u varianty se 4 procedurami je každá procedura pro 2 osoby? děkuji
Dobrý den, Ivano. Děkujeme za Váš dotaz. V ceně balíčku jsou 4 procedury pro každou osobu. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den.
Mohu pobyt hradit Flexi passem ?
Dobrý den, Petře, ano, poukázky Flexi Pass (převedené kredity) či Flexi Pass Card lze na nákup této nabídky využít. Bližší informace ohledně možnosti využití benefitů naleznete zde https://www.slevomat.cz/benefity a ohledně převodu bodů z Flexi Pass Card na tomto odkazu https://www.slevomat.cz/benefity/sodexo. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, to první dítě zdarma do 13 let spí na přistýlce, nebo se za přistýlku připlácí (kolik?), a má nárok na polopenzi? A jak je to s kategoriemi pokojů, 3 osoby, 2 dospělé a jedno dítě do 13 let (s případnou přistýlkou) se stále vlezou do pokoje Komfort, nebo jde o automatický upgrade do pokoje Superior (případně kolik se za upgrade platí). Děkuji za odpověď
Dobrý den,
Ditě bude mít přistýlku a polopenzi zdarma. Kategorie pokojů pro 3 osoby
je DBL superior s přistýlkou bez příplatku.
Pro více informací kontaktujte hotel na tel. čísle: +420 353 108 010
Přeji hezký den, David.
Dobrý den, je možno vystavit fakturu na zaměstnavatele? (FKSP) Děkuji
Dobrý den, Iveto, pokud máte možnost čerpat příspěvek FKSP od zaměstnavatele, doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté objednáte voucher bez termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás Vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí. Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou domluvit s hotelem nějaký termín. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, má pokoj prosím klimatizaci??
Dobrý den, Antoníne. Děkuji Vám za dotaz. Téměř všechny pokoje jsou vybaveny klimatizací. Informujte se včas u recepce hotelu, zda Váš i pokoj je klimatizací vybavený. :) S přáním krásného dne, Karel
Dobrýn den,
můžete mi prosím sdělit, kolik stupňů má voda v hotelovém bazénu?
Děkuji, Monika
Dobrý den, Moni, děkujeme za dotaz. Voda v hotelovém bazénu má přibližně 28°C. :-) Přeji krásný den, Bára
Jak dlouho trvá masáž hlavy a částečná masáž? Děkuji
Dobrý den, Marcelo, děkujeme za dotaz. Masáž hlavy z našeho balíčku trvá cca 30 minut. :-) Přeji krásný den, Bára
Dobrý den,když si koupím voucher pro 3 osoby s procedurama,budou je mít všechny 3 osoby?
Dobrý den, Marcelo, děkujeme za dotaz. Spojila jsem se s poskytovatelem a bylo mi sděleno, že třetí osoba bude muset být na přistýlce, ale procedury budete mít každý vlastní. :-) Přeji hezký den, Bára
Dobrý večer, je možné parkování v hotelu?
Dobrý den, Aleši, co se týče možnosti parkování, parkování je možné na vyžádání za 250 Kč/noc/vůz nebo v nedalekém parkovacím domě 160 Kč/noc/vůz. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den, je prosím na pokoji lednice? Děkuji
Dobrý den, Lenko, na pokoji je pouze minibar. Více informací naleznete na https://www.hotelnabokov.cz/cz/ubytovanics/.Přeji pěkný den, Katka :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
je možné si k Vám přivézt i pejska ? Je to malá rasa.
Děkuji za odpověď
Jitka
Dobrý den, Jitko.
Domácí zvířata jsou v hotelu za příplatek 300 Kč na noc. Pobyt s mazlíčkem dopište do poznámky při vytváření objednávky nebo kontaktujte hotel s dostatečným předstihem. Přeji hezký den, David