Otevřené vouchery: Rezervace a ověření kapacity provádějte na e‑mailu fo-lifestylehotel@threecorners.hu (anglicky nebo maďarsky) nebo na tel. +36 1 610 4700. Při rezervaci uveďte kód voucheru a kontaktní telefon.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Pokud budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu a kód voucheru s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Z důvodu hygienických opatření proti pandemii předem kontaktujte hotel ohledně dostupnosti nebo případným omezením wellness zóny.
Upozornění: Při ubytování je nutné, aby se každá osoba (i děti) prokázala dokladem totožnosti nebo cestovním pasem.
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 2 dny před začátkem pobytu.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 2 dny předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či tel. +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 2 dny před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Dobrý den, je možná platba přes FKSP (Platba fakturou od
zaměstnavatele). Děkuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Kačko, děkuji vám za dotaz.
Vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že
stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve
domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě,
že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na
daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební
údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky
spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře
uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy
u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Přeji hezký den, David
Veronika
Dobrý den, jak to to prosím s parkováním? Zdarma, placené?
Slevomat.cz
Dobrý den, Veroniko.
V hotelu je možnost Parkování v podzemní garáži za příplatek
20 €/den.
Přeji hezký den, David.
Jiřina
jak se prosím dostanu na/z letiště?
The Three Corners Lifestyle Hotel****
From the airport you can take 100E bus until Kálvin Square. From there you
can walk to our hotel, which take approximately 10–15 minutes or you can take
the metro replacement bus.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možná platba přes FKSP (Platba fakturou od zaměstnavatele). Děkuji za odpověď
Dobrý den, Kačko, děkuji vám za dotaz.
Vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Přeji hezký den, David