Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Relax v polských Jizerkách: hotel s polopenzí, neomezený wellness, solná jeskyně
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 75 78 30 100 nebo e‑mailem na kontakt@kaja.pl
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz.
- Dítě do 3,9 bez nároku na lůžko má pobyt zdarma.
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 20 PLN/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma (Omezený počet míst)
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu.
Změna rezervace u varianty Sváteční víkendy není možná.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, líbí se mi nabídka s polopenzí v termínu 15.8. – 18.8. Chtěli bychom dorazit s rodiči, zakoupili bychom dva vouchery na stejný termín, abychom měli pokoje zvlášť. Je možné zjistit počet volných pokojů na vybraný termín? Abychom nekoupili jeden voucher a poté zjistili, že druhý už není možné ve vybraný termín zakoupit. Předem děkuji za odpověď. Kroupová
Dobrý den, slečno Kroupová. Děkuji Vám za dotaz. V nabídce stačí navolit počet osob a termín, ve vašem případě 2 osoby a termín 15.8.-18.8., dále vložit do košíku. V košíku pak zvolíte 2 kusy a zde se vám ukáže, kolik pokojů na určitý termín ještě zbývá.
S přáním krásného dne, Johanka
byla by možná rezervace od 19.6.2023 pro 2osoby ve standart pokoji a jaká by byla cena_?
k mému dotazu upřesňuji jednalo by se o 6dní.Děkuji
Dobrý den, Ladislave,
děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si rezervovat či ověřit termín pobytu. :)
1. zvolte variantu pobytu
2. vyberte si termín pobytu
3. navolte počet osob (není-li striktně dán počet osob pro pobyt)
4. do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava aj.), další požadavky
5. přejděte k platbě
6. voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, je v hotelu možnost masáží? Pokud ano, musí se objednat dopředu před nástupem pobytu ? A jak se pohybuji ceny ? Děkuji za odpověď. LE
Dobrý den, Lado.
naleznete ceník veškerých wellness a spa služeb hotelu. V případě zájmu, neváhejte s dostatečným časovým předstihem kontaktovat recepci hotelu (doporučujeme), nebo v den nástupu. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, je možné v hotelu uskladnit kola? Děkuji. EW
Dobrý den, Evo, děkuji za dotaz. Kola je možné uskladnit po domluvě s recepcí. Mějte se moc hezky, Lucie
Dobrý den, jakou má teplotu voda v bazénu, děkuji za odpověď, Dana.
Dobrý den, Dano. Děkuji Vám za dotaz. Ověřil jsem Váš dotaz u poskytovatele služby a teplota bazénu je 25°C – 26°C. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, bylo by možné ubytování od 23.12.2022 do 25.12.2022 pro 2 osoby?
Krásný den, Jano, děkuji vám za dotaz. Pobyt je možný pouze v termínu od 23.12. do 27.12. :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, je v hotelu nějaký dětský koutek? Děkuji N.
Dobrý den, Nikolo.
Kontaktoval jsem poskytovatele a ano, hotel disponuje dětským koutkem. Přeji
hezký den, David
Mohou do hotelu domácí zvířata? (středně velký pes)
Dobrý den, Jiří. Děkujeme za Váš dotaz. Ano, domácí zvířata jsou povolená za příplatek 20 PLN/noc. Ten se platí přímo na místě. Pokud s sebou vezmete psa, prosím napište to do poznámky u rezervace. Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
je u hotelu možnost parkování? Děkjuji předem za odpověď.
OL
Dobrý den, Olgo,
děkuji Vám za dotaz. Ano, parkování je na hotelu zdarma, ale je omezený počet míst. Kontaktuje prosím telefonicky hotel o volných kapacitách parkování na čísle: +48 75 781 76 82. Hezký den, Ondra