Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete chtít pokoj s přistýlkou je nutné si ověřit jeho dostupnost před zakoupením pobytu.
Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +36 1 616 6000 nebo e‑mailem na mystery@mysteryhotelbudapest.com
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
Upozornění: Při ubytování je nutné, aby se každá osoba (i děti) prokázala dokladem totožnosti nebo cestovním pasem.
2 děti do 5,9 let na přistýlce se stravou mají pobyt zdarma.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 2 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 2 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Good morning.
Please can you be so kind to answer me if I will not be interupted by noise of
trains in rooms in the case of accomadation in your hotel, because I have
noticed that Hotel Mystery is located near to the station. Thanks a
lot. Filip
Slevomat.cz
Dobrý den, Filipe. Poradím Vám, že veškeré požadavky lze zadat do
poznámky při vytváření objednávky, nebo lze poskytovatele služby
kontaktovat na mystery@mysteryhotelbudapest.com.
Doporučím Vám, kontaktovat jej včas před nástupem na pobyt, aby bylo
dostatek pokojů v dobré lokalitě. :) S přáním krásného dne, Karel
Maryna
chtěla bych dokoupít polopenzi: jak to mohu udělat a kolik by
to stalo?
Slevomat.cz
Dobrý den, Maryno, bohužel polopenzi Mystery Hotel Budapest nenabízí,
avšak je možné navštívit bar Rooftop Terrace a občerstvit se tak přímo
v hotelu. Přeji pěkný den, Katka :)
Michaela
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, jestli lze využít pro 3 osoby- při zvolení varianty
pokoje Mystery (nabízí 2 přistýlky). V názvu máte pro 2–4 osoby, ale
lze zvolit pouze 2 osoby.
Díky za odpověď
Mystery Hotel Budapest
Dear Michaela,
The Mystery rooms are only available for 2 adults and optionally for
2 children as well.
In case you would arrive with 3 adults, you will have to book 2 rooms.
Kind Regards,
Zoltán Kovács
Reservations
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Good morning.
Please can you be so kind to answer me if I will not be interupted by noise of trains in rooms in the case of accomadation in your hotel, because I have noticed that Hotel Mystery is located near to the station. Thanks a lot. Filip
Dobrý den, Filipe. Poradím Vám, že veškeré požadavky lze zadat do poznámky při vytváření objednávky, nebo lze poskytovatele služby kontaktovat na mystery@mysteryhotelbudapest.com. Doporučím Vám, kontaktovat jej včas před nástupem na pobyt, aby bylo dostatek pokojů v dobré lokalitě. :) S přáním krásného dne, Karel