Otevřené vouchery: Před zakoupením voucheru je vhodné ověřit dostupnost ve vámi vybraném termínu na e‑mailu reservation@viajasna.sk nebo tel. +421 44 5591611 či +421 904 318 042. Pomocí stejného kontaktu poté proveďte rezervaci, při které uveďte kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
Upozornění:
Apartmány i pokoje se nacházejí podle dostupnosti buď v hlavní budově apartmánového domu nebo ve vedlejší budově, která je vzdálená 10m od hlavní budovy.
Rodinné pokoje nebo apartmány se přidělují vzhledem k jejich aktuální dostupnosti. Apartmán na rozdíl od rodinného pokoje disponuje kuchyňkou. V případě, že máte zájem o apartmán, jeho dostupnost je třeba si předem ověřit přímo na recepci.
Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Upozornění: Děti do 15 let mohou navštívit wellness jen do 18:00.
Domácí mazlíčci: 10 €/noc (pouze po dohodě s recepcí - povoleno je jen malé plemeno. Ubytovat se lze s pejskem pouze v pokojích Superior. Majitel nese odpovědnost za škody způsobené svým psem.)
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, dá se k Vám prosím dorazit i MHD? (od nádraží Liptovský
Mikuláš) pokud ano, jaké číslo autobusu?
Apartmány Via Jasná
Dobrý deň,
Vedľa nás (70m) sa nachádza zastávka autobusu Demänová, Rázcestie.
Chodí sem viac liniek, hlavná je Bus 505419, z nástupiska č.3.
Recepcia Via Jasná
Lukas
Dobrý den, bylo by možné ve výjmečných případech dorazit na hotel až
po 22 hodině.? Děkuji
Apartmány Via Jasná
Dobrý deň,
Samozrejme, v takom prípade Vám zašleme inštrukcie pre neskorý check
in.
S pozdravom
Natália Špitová , recepcia Via Jasná
Simona
Dobrý den, je možné pobyt s pejskem? Popřípadě jaká je cena?
Děkuji
Apartmány Via Jasná
Dobrý deň,
Pobyt so psíkom je možný za doplatok 10€/noc v izbách typu štandard
superior vo vedľajšej budove.
Pre viac informácií nás môžete kontaktovať na reservation@viajasna.sk
S pozdravom
Natália Špitová, recepcia Via Jasná
Tereza
Dobrý den, je možná platba také přes fksp? Děkuji
Apartmány Via Jasná
Dobrý deň,
To nevieme, musíte osloviť priamo slevomat, keďže platíte im.
Recepcia Via Jasná
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, dá se k Vám prosím dorazit i MHD? (od nádraží Liptovský Mikuláš) pokud ano, jaké číslo autobusu?
Dobrý deň,
Vedľa nás (70m) sa nachádza zastávka autobusu Demänová, Rázcestie.
Chodí sem viac liniek, hlavná je Bus 505419, z nástupiska č.3.
Recepcia Via Jasná