Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Odpočinek v Maďarsku: Budapešť až na 8 dní se snídaněmi a neomezeným wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Hotel kontaktujte pouze v případě nutnosti přistýlky na pokoji.
- Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na sales@bo18hotel.hu nebo na tel. +36 1783 2007. Při objednávce uveďte kód voucheru, počet osob a kontaktní telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
- Parkování je nutné rezervovat předem po domluvě s hotelem.
- Upozornění: Při ubytování je nutné, aby se každá osoba (i děti) prokázala dokladem totožnosti nebo cestovním pasem.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +36 1783 2007 nebo e‑mailem na sales@bo18hotel.hu.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz.
- Dítě do 7,9 let zdarma v pokoji s přistýlkou, kterou je potřeba ověřit před zakoupením pobytu
- Dítě od 8 let na přistýlce se snídaní: 20 €/noc
- Pouze v případě dostupného pokoje s přistýlkou, kterou je potřeba ověřit před zakoupením pobytu
- Domácí mazlíčci: 10–25 €/noc v závislosti na velikosti zvířete
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 20€/noc (20m od hotelu)
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 2 dny před začátkem pobytu.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 2 dny předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 2 dny před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, do hotelu bych chtěl jet od 23.12 – 26.12. Chci se zeptat jestli po celou dobu bude v provozu wellnes i posilovna, následně i restaurace v hotelu a jak je to s restauracemi přes tyto dny, jestli jsou zavřené nebo ne, i by me zajímali obchody? Děkuji
Vážený Štěpáne Pitelo,
Dovolte mi, abych vás informoval, že naše wellness centrum a posilovna jsou
v požadovaném období otevřeny. Upozorňujeme, že v hotelu neprovozujeme
restauraci, podáváme pouze snídaně. Kontaktujte prosím naši recepci na recepci@bo18hotel.hu a
získejte informace o otevírací době okolních restaurací.
Dear Štěpán Pitela,
Let me please inform you that our wellness area and the gym is open during the
requested period. Please note that we do not operate a restaurant at the hotel,
we only serve breakfast. Please contact our front desk at reception@bo18hotel.hu
in order to get information about the opening hours of the nearby
restaurants.
Hello,
Is there parking in your hotel ?
Regarding the parking possibilities I would like to inform you that we can provide you parking place in our own parking lot at the price of 15 EUR/car/day.
Dobrý den,
jaký by byl poplatek za dítě (7 let), které spí s námi na posteli?
Předem děkuji za odpověď
Gavendová Zuzana
Dear Gavendova Zuzana,
In case of an available room with an extra bed, which needs to be verified
before purchasing the stay, one child under the age of 8 stays free of charge.
Best regards, Brigitta Erős Sales Executive
Dobrý den, je možné ubytování pro 2 děti ve věku 5 let a 12 let. Malé dítě může spát s rodiči na lůžku. Na 3 noci je příplatek za dítě 60 EUR včetně snídaně a wellnes? Může i 5 leté dítě do wellness? Je možné parkování?
Dear Andrea Tomášková,
Please note that the maximum occupancy of our rooms is 3 people. Unfortunately
we cannot accomodate 2 adults and 2 children in the same room. LEt me please
inform you that children from all ages can visit the wellness area and we do
have a private parking lot.
Best regards,
Brigitta Erős
Sales Executive
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat na sekci příplatek: osoba starší 8 let: 20€/noc. To platí jako přistýlka pro dalšího člověka navíc? Nebo se tento příplatek platí automaticky na ubytování ještě k ceně pobytu? Děkuji moc.
Dear Simona,
Let me please inform you that children from 9 years old to 17 years old stay
for € 20/ child/night in the same room with the parents, using an extra bed.
Please note that only one extra bed can be added to a room.
Best regards,
Brigitta Erős
Sales Executive
Bo18 Hotel***Superior
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je možná návštěva vířivky. V některých recenzích jsem četla o nefungující vířivce. Děkuji
Dear Michaela,
Thank you for your kind inquiry about our Bo18 Hotel***Superior. Regarding your
question about the hot tub please be informed that it can be used and is working
at the moment, however we cannot anticipate any technical issues.
Should you require further assistance do not hesitate to contact us.
Best regards,
Emese Kajli
Sales Executive
Dobrý den,
lze použit platbu způsobem FKSP?
Děkuji
Dobrý den, Jiří. Děkujeme za Váš dotaz. Pokud máte možnost čerpat příspěvek FKSP od zaměstnavatele, doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté objednáte voucher bez termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás Vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí. Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou domluvit s hotelem nějaký termín. Krásný den :) Matěj, Slevomat.cz
Dear Jiří,
Thank you for your kind inquiry about our Bo18 Hotel***Superior.
Regarding your question, we would like to kindly ask you to please specify the
meaning of the FSKP payment method. Please be informed that we are able to make
an invoice, however it will be a bank transfer invoice.
Should you require further assistance do not hesitate to contact us.
Best regards,
Emese Kajli
Sales Executive
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěli bychom vyrazit vlakem, nevíte prosím jaké nejbližší nádraží je k tomu to hotelu?
Milá Žaneto,
Děkuji mnohokrát za váš milý e-mail.
Dovolte mi, abych vás informoval, že dvě nejbližší vlakové stanice k nám jsou nádraží Keleti a nádraží Kelenföldi.
V případě dalších dotazů mě prosím neváhejte kdykoliv kontaktovat.
Opravdu se těšíme, až vás přivítáme v našem hotelu.
S přáním všeho nejlepšího z Budapešti,
Kriszti Kiss
Front Office agent
Bo18 Hotel***Superior
Budapestinside Kft.
Dear Žaneta,
Thank you very much for your kind e-mail.
Let me please inform you that the two closest train station to us are Keleti Railway station and Kelenföldi Railway station.
In case of any further questions please do not hesitate to contact me at anytime.
We are really looking forward to welcoming you in our hotel.
With best wishes from Budapest,
Kriszti Kiss
Front Office Agent
Bo18 Hotel***Superior
Budapestinside Kft.