Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
4* resort v Kolobřehu u pláže, neomezený wellness, snídaně či polopenze a pobyt pro dítě do 8,9 let zdarma
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
- Dítě do 8,9 let má pobyt zdarma
- Všechny děti je vždy nutné zadat do objednávky, poté se vám vypočítá konečná cena. Pokud dítě nebude zadáno do objednávky, nevzniká mu nárok na pobyt.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 9 €/noc (dle dostupnosti)
- Rezervaci můžete 21 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na: info@zanzo.cz či na telefonu: +420 222 703 625. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 21 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda si můžu objednat pobyt 2+1, když
jsme čtyřčlenná rodina (dvě děti 7 a 4 let). Samozřejmě by dítě
(4roky) spalo v manželské posteli a dítě (7 roků) na přistýlce.
Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, Veroniko. To bohužel možné není. Maximální obsazenost
pokoje, který máme v nabídce, jsou 3 osoby (bez ohledu na věk). Pro
individuální požadavek na počet osob nás prosím kontaktujte na e-mailu info@zanzo.cz.
Děkuji, Kamila – CK Zanzo.
Dobrý den, nikde jsem nenašel název hotelu, jeho polohu a nelze zadat datum příjezdu dříve jak v září, při výběru last mini
Dobrý den, pane Štěňho. Název hotelu s adresou je uveden po pravé straně v nabídce (pod kalendářem). Jedná se o Solny Resort, Aleksandra Fredry 5 A, Kolberg. Termín lze zvolit od 25. 7. 2022. Krásný den, Kamila – CK Zanzo.
Dobrý den,jen možné u Vás rezervovat třílůžkový pokoj s přistýlkou? Hledám možnost ubytování pro 4člennou rodinu,7 a 11 let.Predem děkuji za odpověď,s pozdravem Aneta
Dobrý den, Aneto. V případě individuálních požadavků na počet osob nás prosím kontaktujte na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625. Krásný den, Kamila – CK Zanzo.
Dobrý den je možné si někde u vás uschovat kolo?dekuji
Dobrý den, Jiří. Informaci pro vás zjišťuji u hotelu, poté se vám ozvu na e-mail. :) Krásný den, Kamila – CK Zanzo.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možné se v tomto hotelu ubytovat i s našim malým yorkshirem? Jaký je případný poplatek za pejska? Děkuji.
Dobrý den, Petro. Je mi líto, v tomto hotelu nejsou domácí zvířata povolena.
Krásný den, Kamila – CK Zanzo.