Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
4* luxus v Praze pro pár i rodinu: snídaně či polopenze a moderní pokoje
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. 296 772 407 nebo e‑mailem na praha.booking@occidentalhotels.com.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 890 Kč/noc (mazlíčci do 8 kg)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 500 Kč/ auto/ noc (Kapacita parkoviště je omezená, místo není garantované.)
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
dobry den kde se hotel presne nachazi,dekuji za odpovet
Dobrý den,
adresa hotelu je Na Strži 1660/32, 140 00 Praha, Krč, nachází se
u zastávky metra Budějovická.
S pozdravem, Occidental Praha
Dobrý den, kolik min chůze je od hotelu metro??
Děkuji
Dobrý den, Iveto. Děkuji Vám za dotaz. Nejbližší metro stanice od hotelu, je Budějovická, 750 metrů/asi 8 minut chůzí. S přáním krásného dne, Karel
Dobry den,jak dlouho bude trvat tato nabídka?Mela bych zájem,ale až v září??
Dobrý den paní Čabáková,
děkujeme za Váš zájem o ubytování v hotelu Occidental Praha. Nabídky na
Slevomatu trvají vždy do vyprodání dané alokace. Bohužel přesný termín
nelze sdělit.
S pozdravem,
Kristýna
Cluster Reservation Agent
Barcelo Hotel Group
Zdravím, disponuje hotel bezbariérovým pokojem?
Dobrý den,
hotel má dva bezbariérové pokoje kategorie Superior.
S pozdravem,
Occidental Praha
Dobry den, prosim jak je to s parkovanim? Je moznost nekde v blizkosti v pridade obsazenosti? Dekuji
Dobrý den, Martino.
Parkování v hotelu je za příplatek 350 Kč za auto na noc. Parkoviště
má omezenou kapacitu, takže doporučuji kontaktovat hotel s dostatečným
předstihem a místo si zarezervovat. Přikládám kontakt na hotel: praha.booking@occidentalhotels.com/+420 296 772 111. Přeji
hezký den, David
Stojí cena pokoje pro jednu osobu nebo pro dva? Mohu zjistit pro dva, jaká bude cena?
Dobrý den, Angeliko.
Cena pokoje je za 2 osoby. Po zadání počtu počtu osob a vámi vybraného
termínu se cena vypočítá automaticky. Přeji hezký den, David
Dobrý den, prosím byl by možný dřívější check in? Potřebovali bychom se ubytovat už od 11 hodin z důvodu svatebního obřadu. Zároveň jak je to prosím s parkováním? Měli bychom zájem o 1 noc. Děkuji
Dobrý den, Jano. Kontaktoval jsem s tímto dotazem hotel a je nezbytné hotel kontaktovat a domluvit se individuálně. Prosím, kontaktujte poskytovatele služby na +420 296 772 111. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, je možné udělat check-in později než ve 14h ? Konkrétně ve 21 až 22h. Děkuji.
Dobrý den, Adélo, děkujeme za dotaz. Spojila jsem se s poskytovatelem a bylo mi sděleno, že není problém provést check in později, ani v takto pozdních hodinách. :-) Přeji hezký den, Bára
Dobrý den,
Od kdy do kdy podává hotel snídaně v červenci?
Dobrý den, Jane,
Kontaktoval jsem hotel a snídaně se od pondělí do pátku podávají od
7:00 – 10:00 a o víkendech od 7:00 – 10:30
Přeji hezký den.
David
Dobrý den, jakmile si tedy koupím voucher, rezervace na hotelu proběhne automaticky a nic nemusím řešit ? Pouze přijedu v daný den na check in ? Děkuji
Dobrý den, Lukáši. Děkujeme za Váš dotaz. Ano, pokud zakoupíte voucher na konkrétní termín, tak rezervace je závazná a hotel už nemusíte kontaktovat, bude s Vámi počítat. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, na slevomatu mate nabidku pro 3 osoby do pokoje Junior suite se
snidani. My jsme vsak 4. Dva dospeli a 2 deti ve veku (3 a 7 let). Jje mozne
si to zakoupit pres slevomat a byt 4? Pripadne jaky by byl doplatek za snidani
pro mladsi dite?
Dekuji za brzkou odpoved 🙂
Dobrý den, Veroniko. Děkuji Vám za dotaz. Nabídka je koncipována pro: 3 dospělé osoby a 1 dítě do 1,9 let zdarma na lůžku s rodiči, nebo 2 dospělé osoby a dvě děti do 1,9 let a 17 let na přistýlce. Doporučím Vám, spojit se s hotelem a domluvit se individuálně. Věřím, že 3 leté dítě se s Vámi vyspí na posteli a 7 leté dítě se pokojně vyspí na přistýlce. Je jen nutná domluva přímo s hotelem. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, měli bychom zájem o ubytování na 23.-24.7. pro 2 dospělé a 3 děti (6,8,13let). Je to možné? V nabídce se mi zobrazuje maximálně pro 4 osoby. Děkuji.
Vážená paní Dvořáková,
děkujeme za Vaši zprávu. V rodinném pokoji jsou pouze 4 lůžka, pro
5 osob doporučujeme vytvořit rezervaci na pokoj Superior a Junior Suite, kam
je možné umístit přistýlku pro 3. osobu.
V případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte obrátit.
S pozdravem,
Julie
Occidental Praha
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možné objednat rodinný pokoj po 2+3 deti, s tím, ze třetí dite je dvouleté a tudíž bez nároku na postel a stravu ?
Dobrý den,
děkujeme za Váš dotaz. Pobyt si objednejte jako Rodinný pokoj pro 2 dospělé osoby a 2 děti a do poznámky uveďte třetí dítě.
Je možné připravit dětskou postýlku zdarma či dítě může spát s rodiči v posteli.
S pozdravem,
Occidental Praha Tým