Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Dejte tělu superpotraviny: balíčky sirupů nebo džemů z rakytníku a arónie ad.
Hodnocení podniku Sklenicezdravi.cz
výborná chuť – dárek pro dceru, dodnes opakuje, jak to bylo dobré :-)
Děkujeme, to nás moc těší
Sirup si dáváme nyní, je vcelku dobrý.
.
Sirupy kvalitní a chutné.
Zboží přišlo rozbité. Už ve výdejním místě Zásilkovny byla krabice polepená zvenčí. Zboží jsem nepřevzala. Obchod nakonec poslal nové zboží, ale na můj e‑mail s vysvětlením situace nereagovali. Dokonce chtěli zaplatit znovu poštovné, a to 2× (vratka a nové zaslání).
Dobrý den, velmi nás mrzí, že zásilka dorazila rozbitá. I když balíme každou láhev do bublinek a používáme poměrně drahé speciálně testované krabice na pád z 80 cm a na každou ještě lepíme velkou červenou nálepu upozorňující na křehký obsah, k rozbití zásilek u Zásilkovny dochází. Zákazníci preferují co nejnižší poštové, což chápeme, každý chce tyto náklady co nejnižší. Sirupy ve sklenici ale nevydrží vše. Osobně jsem na depu této doručovací společnosti viděla, jak se zásilkami házejí do vysokých košů. I kdybychom balily, jak bychom chtěly, narazí-li balík na nešetrného manipulanta, sklo pád ze dvou metrů na hromadu jiných zásilek nepřežije. Jako altarnativu proto máme dopravce Messenger s ruční překládkou, který nám vždy zásilky doručí v pořádku. Zásilkovna má ve všeobecných podmínkách, že jakmile zákazník zboží převezme, nelze jeho rozbitý obsah reklamovat!
Vratku a nové zaslání požadujeme uhradit pouze v případě, kdy si zákazník první zásilku nepřevezme a požaduje její nové zaslání, protože zde opravdu pak hradíme doručení celkem 3x - 1. zaslání, vrácení k nám, 2. zaslání.
Koupila jsem jako dárek a byl dodán jiný
Dobrý den, pokud se tak opravdu stalo, velmi nás to mrzí. Balíčky zvenku s dárkovým přebalem vypadají stejně a chybu může udělat každý. Pokud nám zboží vrátíte, odešleme správné s dárkem dle dohody jako omluvou.
kvalita služeb v pořádku
dlouhá dodávka, nebyla uskutečněna v termínu
SUPER!!!!!!
Chutná náramně
Že si ho nemohu objednat více
Zboží bylo objednáno 2. 11., obdržela jsem ho 21. 11. Zaplatit jsem musela 16. 11., to znamená před obdržením zboží a to se mi nelíbí.
Věřím, že došlo k nedorozumění a že při příští objednávce se to nestane.
Myslím, že se jedná o objednávku, kde bylo zakoupeno více balíčků, což přesáhlo limit 5 kg celkové hmotnosti pro zaslání zásilkovnou a bylo třeba využít dopravce Messenger s vyšším váhovým limitem, paní si ale upozornění v nabídce nevšimla a zvolila Zásilkovnu. Hned v den objednání, tj. 2.11. jsme paní kontaktovali e-mailem, aby doplatila rozdíl v poštovném. Zpráva jí ale prý spadla do spamu, nepodařilo se nám ji v dalších dnech kontaktovat ani telefonicky. Až za nějakou dobu nás kontaktovala ona a rozdíl v poštovném byl doplacen a objednávka následně ihned expedována. V těchto dnech jsem dostala zprávu, že Slevomat nově rovnou u větších objednávek více balíčků umí pohlídat správný způsob doručení dle váhových limitů, čímž se podobná nedorozumění a naše pracná komunikace se zákazníky s žádostmi o doplatek poštovného odstraní.
Jednani z dodavatelem bylo příšerné paní se mi do telefonu posmivala
Zdravé..
Divná chuť. A až moc sladké.
chuť
Pani volala pred odesláním a byla nepříjemná.
Dobrý den, nevím přesně, od kterého zákazníka jsme tuto recenzi dostali a mrzí nás, že jsme na zákazníka po telefonu působili nepříjemně. Mnoho nepříjemností pramení z neúplných údajů od zákazníků - neúplná doručovací adresa a změna dopravce kvůli vysoké hmotnosti zásilky. Po předchozích zkušenostech, kdy dopravce nevěděl, kam doručit balík, už adresy zadané zákazníky kontrolujeme a snažíme se je případně kontaktovat a zjistit správnou adresu, aby zásilka byla v pořádku doručena. Někdy je to opravdu náročné, přes to se snažíme být trpěliví a milí ze všech sil.
Chuťově moc dobré 😀
VŠE…
NIC--SPOKOJENOST