Děti do 3,9 let bez nároku na lůžko mají pobyt zdarma.
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, chtěl by jsem se zeptat zda se dá městský poplatek na místě
zaplatit kartou nebo pouze hotově.
Předem děkuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Michale. Děkuji Vám za dotaz. Tento poplatek, je nezbytné,
uhradit na místě v hotovosti. :) S přáním krásného dne, Karel
Jana Čejková
Dobrý den, prosím poskytuje Váš resort v rámci stravování
i bezlepkovou stravu? Děkuji. Krásný den. Jana Čejková
Slevomat.cz
Dobrý den, Jano, v nabídce restaurace jsou také bezlepková jídla.
Přeji pěkný den, Katka :)
Vaclav
Dobrý den, proč není v nabídce podzim polopenze? Na
žádné datum…
Slevomat.cz
Dobrý den, Václave, prozatím bližší informaci o Vámi uvedené
variantě nabídky a jejímu zpřístupnění nemáme. Nicméně můžete si
nastavit upozornění na nové nabídky podniku, a tak vám už žádná další
akce neuteče. Přeji pěkný den, Katka :)
Petra
Dobrý den, je možné hradit formou FKSP? Děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Petro, vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů.
V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je
nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu
poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod.
Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK).
Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol
dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí
být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na
poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“.
Přeji pěkný den, Katka :)
Soňa
Dobrý den,
líbí se nám vaše ubytování, ale jsme 2 dospělí a 3 děti. Nejmladší
má 4 roky.
je nějak možno přidat přistýlku? Případně, můžeme přijet s tím, že
by 3 děti spaly na 2 postelích?
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Soňo. Děkuji Vám za dotaz.
Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si rezervovat či ověřit
termín pobytu. :)
Děti do 3,9 let bez nároku na lůžko mají pobyt zdarma.
zvolte variantu pobytu
vyberte si termín pobytu
navolte počet osob
do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava
aj.), další požadavky
přejděte k platbě
voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne, Karel
Ladislav Klobása
Dobrý den, snidane formou bufetu a vecere a la carte pri zakoupeni polopenze
je jidlo zdarma? chystame se k vam a moc se tesime. Dekuju
Slevomat.cz
Dobrý den, Ladislave. Děkuji Vám za dotaz. V případě zakoupení
varianty s polopenzí, máte v ceně voucheru snídaně formou bufetu
s nealkoholickými nápoji pro všechny a k večeři si vyberete
(z jídelního lístku) à la carte pro všechny (jako nápoj voda v ceně).
Přeji Vám příjemný pobyt, Karel :)
Zbyněk Vlček
Dobrý den, pobyt polopenzi podzim není možno zakoupit ? Dekuju
Slevomat.cz
Dobrý den, Zbyňku. Tato varianta je dostupná. Je možné, že Vámi
zvolený termín není již u této varianty dostupný. Při volbě termínu
Vám vyskočí hláška, že tento termín byl již obsazen. S přáním
krásného dne, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěl by jsem se zeptat zda se dá městský poplatek na místě zaplatit kartou nebo pouze hotově.
Předem děkuji za odpověď
Dobrý den, Michale. Děkuji Vám za dotaz. Tento poplatek, je nezbytné, uhradit na místě v hotovosti. :) S přáním krásného dne, Karel