Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pobyt v Kolobřehu: polopenze či plná penze, vnitřní a venkovní bazén i degustace alkoholu a wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
- Dítě do 8,9 let má pobyt zdarma.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Domácí mazlíčci: 70 PLN/noc (za každého mazlíčka)
- Wi-Fi zdarma (v lobby)
- Parkování: 40 PLN/noc (dle dostupnosti, místo nelze rezervovat)
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 21 dní před začátkem pobytu.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 21 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná pouze jednou. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e-mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 21 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s CK Zanzo.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobrý den,
zajímám se o možnost přijet se dvěma dětmi-jedno 5 let (pristylka) a
jedno 1rok. Slo by to nějak zařídit? Roční bychom umístili do cestovní
postýlky…takže ze strany hotelu bez nároku na lůžko.
Děkuji
Dobrý den, Ivo. Napište nám prosím na info@zanzo.cz společně
s preferovaným termínem. Ověříme dostupnost u hotelu. :)
Krásný den, Kamila – CK Zanzo.
Hezky den,
chtěla bych se zeptat na název hotelu? Bohužel jsem asi slepá, ale nikde
jsem ho nenašla. Děkuji.
Dobrý den, Báro. Název hotelu najdete po pravé straně, hned pod
kalendářem volných termínů. Jedná se o 3* Hotel Solny.
Krásný den, Kamila – CK Zanzo.
Dobrý den, chtěla bych do tohoto hotelu vzít svoje dva pejsky. Mají nějaké podmínky? Můžou se pejsci koupat v moři? A je prosím v hotelovém pokoji lednice? A poslední otázka, chtěli bychom hradit přes FKSP – můžeme zaplatit třeba příští týden – chtěli by jsme jet v termínu 25.-29.7.
Dobrý den, Petro. Jaké podmínky konkrétně máte na mysli? Domácí
mazlíčci jsou v hotelu povoleni za příplatek 15 €/mazlíček/den. Co se
týče koupání v moři, záleží, jaké podmínky bude mít daná pláž,
kterou navštívíte.
Vybavení hotelového pokoje je následující: Ložnice a vlastní koupelna,
manželská postel, rozkládací pohovka, psací stůl, telefon, TV.
Platba z fondu FKSP není problém. Stačí tuto možnost zaškrtnout
v košíku a postupovat dle instrukcí.
Krásný den, Kamila – CK Zanzo.
Dobrý den, je možné si někde uschovat 2 kola? Děkuji
Dobrý den pane Rousi, z hotelu nám odpověděli, že lze kola zaparkovat pouze před hotelem, vzít je dovnitř bohužel není možné. Děkuji za pochopení. Lucie- CK ZANZO
Dobrý den,
Mohu se zeptat zda se dá v létě přijet se dvěmi detmi 3 a 4 roky?
V nabídce jde navolit jen jedno . Mladší dcera by spala s námi , tudíž
bez pristylky .
Dobrý den, Martino. Maximální obsazenost pokoje jsou 3 osoby, tedy buď 2 dospělí + 1 dítě nebo 1 dospělý + 2 děti. Pro individuální nabídku nám prosím napište na info@zanzo.cz. Děkuji a krásný den, Kamila – CK Zanzo.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, nikde jsem nenašla info o možnosti parkování. Můžete mi prosím sdělit, zda je možné u hotelu v rámci ubytování bezplatně parkovat? děkuji Dobešová
Dobrý den, paní Dobešová. Parkování je možné za poplatek 9 €/den (dle dostupnosti). Krásný den, Kamila – CK Zanzo.