Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Objevte krásy Budapešti: pobyt v novém hotelu v centru města, snídaně
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace provádějte předem na tel. č. +36 302 908 035 nebo e‑mailem na sales@t62hotel.com.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš kontaktní formulář.
- Hotel rovněž kontaktujte před zakoupením voucheru v případě, že máte zájem o přistýlku.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády HU. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
- Pozor: Při ubytování je nutné, aby se každá osoba (i děti) prokázala dokladem totožnosti nebo cestovním pasem.
- Dítě do 1,9 let na lůžku s rodiči bez výhod: zdarma
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 18 €/noc
- Wi-Fi zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Zdravím, abychom měli na Budapešť více dní, prosím, bylo by možné
pobyt prodloužit do soboty? Tedy termín ubytování by byl 26.20.- 29.10.(nebo
30.10.)? 2 osoby.
Bohužel jsem již pobyt zaplatila, čtu, že storno možné není. Kvůli
obsazenosti vlaků bychom na Budapešť měli jen jeden den, což je ze
zkušenosti málo. 😊❤️
Druhý dotaz, mohu na prodloužení, pokud to půjde, uplatnit benefit body?
Tedy na ten rozdíl v ceně.
Moc díky za rychlou odpověď.
Dear Barka,
thank you for your voucher number.
You can extend 1 night for 28–29. October, but during this period you can
only book directly, because there is no more voucher capacity.
The price is 135 EUR / night / Standard double room with breakfast on
28. October evening.
I would like to kindly inform you that the check-in starts at 3 pm. We cannot
guarantee an early check-in in advance, however, if our capacity allows you can
occupy the room before the official check-in time. If we do not have any rooms
available at the time of your arrival, we would be happy to store your luggages
until 3 pm, so you can start to explore our beautiful city.
If this suits you, please let me know and we will extend your reservation.
Best regards,
the T62 Hotel
Dobrý den chci koupit voucher přímo na daný termin, ale je možné kdyby se něco přihodilo a mi nemohli v daný termín jet. Po dohodě s hotelem termin presunout? Dekuji za odpověď
Dobrý den, Gabrielo. Děkuji Vám za dotaz. U každé nabídky, je
nezbytné, před koupí voucheru pročíst storno podmínky, jež jsou
součástí každé nabídky.
Storno podmínky zní:
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 2 dny před
začátkem pobytu.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná
pouze změna rezervace, a to nejpozději 2 dny předem. Při pozdější
změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový
voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po
domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení
Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu
+420 222 745 354.
S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den je možné v blízkosti parkování auta , děkuji Pavlína B.
Dobrý den, Pavlíno. Děkuji Vám za dotaz. Parkování je možné u hotelu podél silnice. V případě plné obsazenosti, je možnost parkování do 1 kilometru v okolí hotelu. Doporučím Vám, nejlépe dohledáte parkovací prostory na stránkách Google maps. odkaz: (https://www.google.com/maps/search/Parkov%C3%A1n%C3%AD/@47.5095094,19.0534347,16z/data=!3m1!4b1!4m7!2m6!3m5!2sTer%C3%A9z+krt.+62!3s0x4741dc0d15481bd9:0x9113c04d3df82c7d!4m2!1d19.0571419!2d47.5094181) S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
je možné koupit pobyt přes fakturu, která by byla v CZK?
Předem děkuji za odpověď.
J.S.
Dobrý den, Jano.
Vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že
stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve
domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě,
že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na
daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební
údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky
spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře
uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy
u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. S přáním krásného
dne, David
Dobrý den, ubytování v hotelu je v1l 15:00…je možné i pozdější
nástup třeba cca 16:00??
25.8.k vám jedeme z České republiky vlakem ,tak abychom to stihli. Děkuji
za odpověď
A ještě se zeptám, stačí sebou kód voucheru?už neni u vás předem
žádná rezervace nutná??
Dobrý den, Moniko. Děkujeme za Váš dotaz. Nástup uvádíme od 15:00, takže ano je to možné. :) Doporučuji ale při rezervaci napsat tuto informaci do poznámky. Rezervaci musíte mít předem. Buď zakoupíte voucher bez termínu nebo s termínem. Ověření dostupných kapacit a rezervace provádějte předem na tel. č. +36 302 908 035 nebo e‑mailem na sales@t62hotel.com. Nebo si můžete rovnou zakoupit přes naše stránky voucher na termín (nemusíte poté už kontaktovat hotel). Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den ,prosím pokud bych chtěla přijet vlakem z Prahy na kterém nádraží mám vystupovat. Děkuji za odpověď.
Nyugati Railway Station
Dobrý den, chtel bych se zeptat, zdali je možnost platby z FKSP. Dekuji za odpoved.
Dear Frantisek,
sorry, but we don't know what FSKP is, would help with that?
Best regards,
the T62 Hotel team
Hello
I would like to ask, If it is possible to leave my luggage in hotel (on
reception or somewhere else) before check-in (we would like to arrive by train
on 9.00, but check-in is from 15.00).
Thank you.
Dear Eva Hochová,
We would like to kindly inform you that the check-in starts at 3 pm. We cannot
guarantee an early check-in in advance, however, if our capacity allows you can
occupy the room before the official check-in time. If we do not have any rooms
available at the time of your arrival, we would be happy to store your luggages
until 3 pm, so you can start to explore our beautiful city.
Best regards,
the T62 Hotel team
Dobrý den, ráda bych se zeptala, na možnost parkování motorky. Děkuji
Dear Michael,
our options for your parking:
Wiener parking lot
You can easily find a parking space in the 6th or 7th districts in the center of
town, near the Nyugati Railway Station
Open: 0–24 – Monday to Sunday
Parking fee: 6 900 HUF/day
Address: 1066 Budapest, Weiner Leó u. 16.
Payment can be made at the our reception, we will give you a voucher for the
drive in and out
Westend City Center Outdoor parking lots
Best regards,
the T62 Hotel team
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, pri rezervaci pokoje s pro 2 dospele je ve vybranem terminu pokoj volny, ale po pridani ditete ve veku 2 roky se nenabizi volny pokoj. dite nepotrebuje vlastni postel. Je mozne objednat pokoj pro dva dospele a dite doplatit na miste? Jaka bude vyse doplatku? Dekuji
Dear Tomas,
Sorry, the problem may be that we no longer have a room where we can accommodate 3 people for the requested period.
Best regards,
the T62 Hotel team