Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pohádkový pobyt v Pardubicích: pokoj či apartmá s vířivkou a saunou, solná jeskyně i privátní wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. 777 931 170 (v době 14–20 hod.) nebo e‑mailem na penzionbirdie@gmail.com.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Check-in je od 14 do 20 hodin, pozdější příjezdy jsou možné po domluvě s recepcí na tel. +420 777 931 170.
- Dětská postýlka: 300 Kč/noc
- Další osoby bez rozdílu věku na přistýlce: 750 Kč/noc se snídaní a bez dalších služeb (je nutné prověřit možnost přistýlky před zakoupením voucheru, služby lze dokoupit na místě).
- Domácí mazlíčci: 200 Kč/noc (pouze po předchozí domluvě – ne všechny pokoje umožňují pobyt se psem)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, v recenzích čtu, že je zavřená restaurace. Máme pobyt na konci října, bude zavřená i tehdy? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Michale, ohledně Vašeho dotazu jsem kontaktovala přímo poskytovatele, který uvedl, že restaurace bude uzavřená i v době Vašeho příjezdu. Je možné využít jinou restauraci nacházející se blízko pensionu. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den, milý Slevomate, prosím, řeší někdo také recenze klientů? Chtěla jsem taktéž objednat ubytování, ale jakmile jsem začala číst recenze, tak jsem se naprosto zhrozila. Recenze čtu vždy a také je všude poctivě dávám a rozhodně se rozhoduji podle nich. Je to totiž nejlepší zpětná vazba a tak to má být, je super, že je zde uvádíte. Recenze jsou samozřejmě vždy různé, ale tady je zřejmě něco špatně.. Nebylo by dobré toto nějak řešit nebo odejmout takové ubytování z Vaší nabídky, když jsou Ti lidé takto obrovsky zklamaní?? Chápu, že nejde hlídat vše, ale toto by se rozhodně mělo – ta nespokojenost pak spadne nejspíše na Vaše bedra a to je velká škoda.. Samozřejmě přeji jen spokojené zákazníky :)
Dobrý den, Jájo, ano, recenze řešíme se zákazníky individuálně a věnujeme jim patřičnou pozornost. Hodnocení sledují kolegové, kteří mají danou nabídku na starost a snaží se sjednávat nápravy :) Na našich stránkách je k dispozici mnoho nabídek pobytů v ČR i zahraničí. Je tedy jen na Vás, jakou nabídku zakoupíte. Birdie Pension & Wellness má aktuálně většinu hodnocení se 4 či 5 hvězdami. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den, mam objednaný pobyt v Penzionu Birdie, od 18.7 do 22.7.2022, a chtěl jsem tento pobyt přes Slevomat, dnes dopoledne jsem volal na Slevomat a pán mě řekl, že si to mám zadat přes Slevomat, v tom danem termínu, mám pokoj 24,ale na Slevomatu je 18 a 22.7 mě nejde objednat, půjde to vůbec jak já mám na mysli? Děkuji Tylče
Dobrý den,
obsazenost pokojů se rychle mění,
kontaktujte nás prosím na 777 931 170.
Krásný den Birdie Pension & Wellness
Dobrý večer,
chtěla jsem se zeptat zda by bylo možné si rezervovat wellness apartmán se
vstupem do zahrady,na prodloužený víkend 23,24,25.9 .
Děkuji Rolfesova
Dobrý den, Michaelo,
děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si
rezervovat či ověřit termín pobytu. :)
- zvolte variantu pobytu
- vyberte si termín pobytu
- do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava
aj.), další požadavky
- přejděte k platbě
- voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
ohledně rezervace v prodloužený víkend 23,24,25.9 nás prosím kontaktujte
na +420 777 931 170.
Krásný den Birdie Pension & Wellness
Měli by jsme zájem o pobyt 2osob v apartmánu se zahradou alespoň na 5nocí v termínu poslední týden v červenci až do poloviny srpna a jaká by byla cena.
Dobrý den, Ladislave, děkujeme za dotaz. Když si otevřete nabídku, vpravo naleznete kalendář, kde se při vyplnění Vámi požadovaného termínu zobrazí dostupné nabídky a cena. Pokud je termín v nabídce světle modrý, znamená to že je volné pouze dopoledne, čili tímto datem musí pobyt končit. Pokud je číslovka bílá, znamená to, že je daný termín již vybookován. :-) Přeji hezký den, Bára
Dobrý den, dotazuji se na ubytování v termínu od 20.7.-24.7 zdali je
volný. Jednalo by se o pokoj(apartmán) s vířinou vanou a saunou na
pokoji.
Děkuji za odpověď.
S pozdravem Hnátek Milan
Dobrý den, Milane, Vámi uvedený termín již bohužel není dostupný. Pro ověření dostupných kapacit využijte prosím našeho online rezervačního kalendáře, který zobrazí u dané varianty nabídky po kliknutí na „Vybrat termín“. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den, byla by možnost zakoupit voucher na wellness pro 3 osoby? Děkuji, hezký den.
Dobrý den, ohledně voucheru na přání pro 3 osoby nás prosím
kontaktujte na tel čísle 737 107 807.
Krásný den Birdie Pension & Wellness
Dobrý den, chci se zeptat jestli máte volný termín na ubytování od 22.7–24.7. Jednalo by se o dva vouchery. Děkuji za odpověď
Dobrý den, bohužel z dotazu není zřejmé, o který pokoj se jedná.
Prosím napište na email penzionbirdie@gmail.com
a zašlete i kód voucheru.
Děkujeme
Pěkný večer
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, máme objednaný termín pobytu 9.11–12.11.Chtěla bych se zeptat zdali bude v tomto termínu již otevřená restaurace.Děkuji za odpověď Duffková
Dobrý den, Hano. Váš dotaz aktuálně ověřuji u poskytovatele služby. Prosím o strpení. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, Hano. Podařilo se mi získat odpověď od poskytovatele a restaurace se prozatím neplánuje otevřít. Podávají se zde pouze snídaně formou bufetu. Personál Vám rád doporučí restaurace v okolí. :) S přáním krásného dne, Karel