Krásná dovolená v Zakopaném: pobyt s wellness, snídaní i polopenzí
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobry den, hotel jiz tyden nereaguje na 2.email, ani nezvedaji zadny
z telefonu uvedenych na webu.
Jak je mozne se spojit s hotelem?
Potrebujeme navysit o jeden den navic … zvazovali jsme zakoupeni dalsiho
voucheru, ale polopenzi bohuzel nabizite v delce pobytu minimalne na 2 noci
… voucher venovan jako darek …
Dobrý den, Andreo.
V případě, že hotel nereaguje na vaše dotazy a požadavky, můžeme to
zkusit i my. Zašlete nám zprávu na slevomat.cz/kontakt, rádi vám
pomůžeme. Přeji hezký den, David
Dobrý den,chci se zeptat,zda je vymezeno časové rozmezí,kdy lze využít privátní wellness. A potom ještě,jestli je možné využít slevu do termálů i v den odjezdu po odhlášení z hotelu. Moc děkuji za odpovědi :-)
Dobrý den, Lucie. Váš dotaz právě ověřuji u poskytovatele služby.
Prosím o strpení. Poskytovatele lze kontaktovat na recepcja@koronatatr.com
nebo telefonním kontaktu
+48 18 414 90 30. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, chtěla bych se zeptat,
Voucher je platný pro dvě osoby? Nebo je to jeden voucher/jedna osoba?
Děkuji.
Dobrý den, Adell. Děkuji Vám za dotaz. Nabídka je koncipována pro 2–3 osoby. Záleží, kterou variantu zvolíte. :) Cena pobytu se Vám po nastavení vypočítá automaticky a je za daný počet osob. S přáním krásného dne, Karel
Dobry den, je prosím možnost zapůjčení dětské postýlky?
Dekuji
Dobrý den, Kristíno.
Kontaktoval jsem hotel a dětskou postýlku si můžete za příplatek
zapůjčit na recepci hotelu. Přeji hezký den, David
Dobrý den, kde si zvolím typ pokoje a jak zjistím ceny?
Děkuji
Dobrý den, Petro. Děkujeme za Váš dotaz. Typ pokoje si vyberete přímo v nabídce, hned po vybrání termínu. Vybírat můžete mezi pokoji Premium s balkonem (21 m²) – zdarma, v ceně a Premium s terasou (21 m²). Pokoj s terasou je za příplatek 750 Kč. Tento příplatek se Vám zahrne do celkové ceny za pobyt. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobry den, chci se zeptat v kolik hodin je možne se ubytovat a v kolik hodin se hotel musi opustit. dekuji Havelkova
Dobrý den, Veroniko. Děkuji vám za dotaz. Check in je od od 15:00 do
23:00,
Check out do 11:00. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,kde napsat,že beru s sebou pejska.Děkuji Volfová
Dobrý den, Ivano. Děkuji Vám za dotaz. Tuto informaci lze napsat do poznámky v procesu objednávky. Po vložení do košíku přejděte k objednávce a v dolní části lze vepsat poznámku. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, můžete prosím upřesnit tvrzení „Neomezený vstup do
Wellness & SPA pro všechny“ a „Parkování zdarma“?
Na Booking.com hosté píšou, že vstup do wellness je možný jen po rezervaci
a na hodinu denně a parkování u hotelu zpoplatněno.
Děkuji za upřesnění.
Dobrý den, Andreo. Děkuji Vám za dotaz. Každý zprostředkovatel má své akce a nejsou vždy stejné i přesto, že se jedná o stejný hotel například. :) V naší nabídce na Slevomatu, máte v rámci zakoupeného voucheru i parkování zdarma a neomezený vstup do Wellness & SPA pro všechny. :) S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
chtěla bych se prosím zeptat na dvě věci.
Jaká je otevírací doba wellness a jak se zařizuje hodina privátního
wellness, která je součástí nabídky?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Petro. Děkujeme za Váš dotaz. Otevírací doba wellness je od 16:00 – 22:00. Rezervace místa ve wellness probíhá přímo na recepci hotelu. :) Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, prosím v kolik hodin se podává večeře. Děkuji
Dobrý den, Evo. Děkuji Vám za dotaz. Čas snídaně je od 8:00 – 10:00, čas večeře je od 16:00 – 18:00. S přáním krásného dne, Karel
Je možné být v hotelu se psem – mini plemeno-pražský krysařík?
Děkuji ta odpověď.
Dobrý den, ano, je to možné. Za pobyt s pejskem je na místě potřeba zaplatit poplatek ve výši 50PLN/noc. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den, chtěla by se zeptat, zda je možné pobyt koupit i pro jednu osobu za výhodnější cenu. Celkově bychom měli zájem o tři pokoje (1 pokoj pro 2 osoby, 1 pokoj pro 2 osoby + pes, a 1 pokoj pro 1 osobu) v termínu 28.9.-1.10. Bohužel přes slevomat to takto nejde koupit. Mohli byste mi prosím poradit, jak postupovat.
ke svému předchozímu dotazu ještě doplním, že by jednalo o variantu s polopenzí. Zapomněla jsem to uvést. Předem děkuji.
Dobrý den, Katko.
Nabídka na slevomatu je koncipována pro 2–3 osoby. Pro individuální
nabídku pobytu kontaktujte přímo hotel na tel. čísle: +48 18 414 90
30 nebo přes e- mailovou adresu: +48 18 414 90 30. Přeji hezký
den, David
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možnost ubytování i velkého plemene psa? Máme ridgebacka a je žije s námi normálně v domě.
Děkuji
Dobrý den, Michaelo.
Domácí zvířata jsou v hotelu povolena za příplatek 50PLN na noc. Kontaktuje hotel s dostatečným předstihem zda není problém s ubytováním velkého plemena psa. Přikládám kontakt:
+48 18 414 90 30/ recepcja@koronatatr.com. Přeji hezký den, David