Pobyt v lázeňském městě Kudowa-Zdrój: polopenze, wellness s bazény, saunami a vířivkami i masáž
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, je prosím možnost dostat se do wellness výtahem?
Dobrý den, Dagmar. Děkujeme za Váš dotaz. Hotel disponuje výtahem,
můžou ho tedy hosté hotelu využívat. :)
Přeji hezký den. Anička, Slevomat.cz
Dobrý den. Chtěla bych se ubytovat od 26.10. do 30.10. na 4 noci, ale rezervace v termínu 28.10. až 30.10. není možná. Šlo by případně po domluvě s hotelem rezervaci prodloužit na místě? A zakoupit jen voucher na 26.10.-28.10.? Případně, kdybych si nedostupný termín koupila pře booking, kde k dispozici je, tak šel by ponechat stejný pokoj? Budeme cestovat s ročním dítětem a přesto, že by šlo o přesun v rámci hotelu, tak balit vše by bylo složitější. Děkuji.
Dobrý den, Lenko. Tento dotaz, je nezbytné, směřovat přímo na hotel. Na
Slevomatu je možné zakoupit z nabízených termínů a variant, nelze
provádět jiné změny. Doporučím Vám, domluvit se individuálně
s poskytovatelem služby. Přikládám kontakt: recepcja@verdemontana.pl
+48 74 869 77 60. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,mohu u vás uplatnit pobyt na fakturu a zbytek doplatit hotově? Děkuji Milena.
Dobrý den, Mileno. Pokud máte na mysli příspěvek od zaměstnavatele FKSP, v dalších případech, je nezbytné, voucher uhradit celý, nikoliv po částech. Vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. S přáním krásného dne, Karel
Chtěli bychom jet v září na 14–17 dní – váš program neumožňuje zadat takto dlouhou rezervaci – anebo mám senior moment. Díky Vrbová
Dobrý den, Aleno, tato nabídka je koncipována pro pobyt na max. 15 dní. Dostupnost termínů závisí na jejich obsazenosti v daném období, některé termíny jsou již obsazené. Je také možné termíny kombinovat – např. zakoupit 2 vouchery na 2 pobytové termíny dle dostupných kapacit. V případě dalších dotazů kontaktujte recepci hotelu. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den, má hotel bezbariérový přístup? Ev. Výtah, do kterého se vejde inv. vozík?
Dobrý den, Aleno. Děkuji Vám za dotaz. S vozíkem se do svého pokoje dostanete bez problému. Důležité je však, s dostatečným předstihem rezervovat pokoj určený pro vozíčkáře. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den. Jak daleko je od hotelu městečko, prosím, případně možnost dopravy?
Dobrý den, děkuji vám za dotaz.
Hotel je od Prahy vzdálený přibližně 160km, takže jako způsob dopravy
můžete zvolit cestu autem nebo autobusem( z Prahy lze využít Flixbus).
Hotel se nachází přibližně 15 minut chůze od centra města. Přeji hezký
den, David
Dobrý den. ,jsou na pokoji župany ?
Dobrý den, Aleno, ano, na pokojích jsou k dispozici také župany. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobry den, mluvi personal česky? Diky
Dobrý den, Lucie.
Personál hotelu hovoří anglicky, německy a polsky.
Přeji hezký den, David.
Je v hotelu výtah?
Dobrý den, Ilono.
Ano, Hotel disponuje výtahem pro hosty.
Přeji hezký den, David.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možné se ubytovat rodina s dětmi 7let, 7měsíců a psem?
Krásný den, Ivano, děkuji vám za dotaz. Je mi moc líto, ale ubytování s pejskem není možné. Mějte moc hezký den, Kristýna