Pobyt v lázeňském městě Kudowa-Zdrój: polopenze, wellness s bazény, saunami a vířivkami i masáž
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Dítě do 3,9 let na lůžku s rodiči má pobyt se stravou zdarma.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 20 PLN/den
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu. V případě změny za termín ve vyšší cenové hladině, je potřeba doplatit patřičný rozdíl na místě uplatnění voucheru.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, je prosím možnost dostat se do wellness výtahem?
Dobrý den, Dagmar. Děkujeme za Váš dotaz. Hotel disponuje výtahem,
můžou ho tedy hosté hotelu využívat. :)
Přeji hezký den. Anička, Slevomat.cz
Dobrý den. Chtěla bych se ubytovat od 26.10. do 30.10. na 4 noci, ale rezervace v termínu 28.10. až 30.10. není možná. Šlo by případně po domluvě s hotelem rezervaci prodloužit na místě? A zakoupit jen voucher na 26.10.-28.10.? Případně, kdybych si nedostupný termín koupila pře booking, kde k dispozici je, tak šel by ponechat stejný pokoj? Budeme cestovat s ročním dítětem a přesto, že by šlo o přesun v rámci hotelu, tak balit vše by bylo složitější. Děkuji.
Dobrý den, Lenko. Tento dotaz, je nezbytné, směřovat přímo na hotel. Na
Slevomatu je možné zakoupit z nabízených termínů a variant, nelze
provádět jiné změny. Doporučím Vám, domluvit se individuálně
s poskytovatelem služby. Přikládám kontakt: recepcja@verdemontana.pl
+48 74 869 77 60. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,mohu u vás uplatnit pobyt na fakturu a zbytek doplatit hotově? Děkuji Milena.
Dobrý den, Mileno. Pokud máte na mysli příspěvek od zaměstnavatele FKSP, v dalších případech, je nezbytné, voucher uhradit celý, nikoliv po částech. Vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. S přáním krásného dne, Karel
Chtěli bychom jet v září na 14–17 dní – váš program neumožňuje zadat takto dlouhou rezervaci – anebo mám senior moment. Díky Vrbová
Dobrý den, Aleno, tato nabídka je koncipována pro pobyt na max. 15 dní. Dostupnost termínů závisí na jejich obsazenosti v daném období, některé termíny jsou již obsazené. Je také možné termíny kombinovat – např. zakoupit 2 vouchery na 2 pobytové termíny dle dostupných kapacit. V případě dalších dotazů kontaktujte recepci hotelu. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den, má hotel bezbariérový přístup? Ev. Výtah, do kterého se vejde inv. vozík?
Dobrý den, Aleno. Děkuji Vám za dotaz. S vozíkem se do svého pokoje dostanete bez problému. Důležité je však, s dostatečným předstihem rezervovat pokoj určený pro vozíčkáře. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den. Jak daleko je od hotelu městečko, prosím, případně možnost dopravy?
Dobrý den, děkuji vám za dotaz.
Hotel je od Prahy vzdálený přibližně 160km, takže jako způsob dopravy
můžete zvolit cestu autem nebo autobusem( z Prahy lze využít Flixbus).
Hotel se nachází přibližně 15 minut chůze od centra města. Přeji hezký
den, David
Dobrý den. ,jsou na pokoji župany ?
Dobrý den, Aleno, ano, na pokojích jsou k dispozici také župany. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobry den, mluvi personal česky? Diky
Dobrý den, Lucie.
Personál hotelu hovoří anglicky, německy a polsky.
Přeji hezký den, David.
Je v hotelu výtah?
Dobrý den, Ilono.
Ano, Hotel disponuje výtahem pro hosty.
Přeji hezký den, David.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možné se ubytovat rodina s dětmi 7let, 7měsíců a psem?
Krásný den, Ivano, děkuji vám za dotaz. Je mi moc líto, ale ubytování s pejskem není možné. Mějte moc hezký den, Kristýna