Dítě do 4,9 let na lůžku s rodiči vč. polopenzí: zdarma
Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den. Nabizíte všechny zájezdy do Chorvatska jen s vlastní
dopravou, nebo je možné si dopravu přplatit autobusem? Děkuji za
odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Zdeňko. Děkujeme za Váš dotaz. Tato nabídka je přímo od
hotelu, ne od cestovní kanceláře. Takže zde je potřeba mít zařízenou
vlastní dopravu. Pokud si přejte zájezd CK, kdy je v ceně autobus,
doporučuji ve filtru u nabídek zaškrtnout Doprava – Autobus. Všechny
nabídky do Chorvatska, kde je zahrnutý autobus najdete zde: https://www.slevomat.cz/cestovani?filtry[doprava]=autobusem&filtry[oblast]=chorvatsko&list=1&noindex=1#1966764.
Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz
JIŘÍ SKŘÁPEK
JE MOŽNO VZÍT SEBOU PEJSKA – MALÁ RASA 10KG?
Slevomat.cz
Dobrý den, Jiří, děkujeme za dotaz. Vzít s sebou pejska je možné za
příplatek 6–10 €/ noc, který se platí po příjezdu do ubytování. :-)
Přeji krásný den, Bára
Jaroslav
Dobrý den, chtěl bych 2× pokoj po dvou s polopenzí v Hotelu Timun
Pokrivenik v termínu od 1.8 2022–9.8,děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Jaroslave, k ověření dostupnosti termínu a následné
rezervaci prosím využijte náš online rezervační kalendář, který se
nachází vpravo vedle nabídky a zobrazí se také po rozkliknutí dané
varianty na „Vybrat termín“. Následně zvolte počet osob a v případě
zájmu o koupi 2 voucherů (pokojů), zvolte po vložení 1.voucheru do
košíku počet kusů 2. Přeji pěkný den, Katka :)
Jana Rusu
Dobrý den
Zajímal bych mě transfer od letiště Zadar do hotelu ?
Díky předem
Slevomat.cz
Dobrý den, Jano, doprava není zahrnuta v ceně pobytu a je tedy na Vás,
jaký způsob dopravy do hotelu Timur v Chorvatsku zvolíte. Přeji pěkný
den, Katka :)
Andrea S.
Dobrý den, jaké jsou v okolí možnosti koupání? Děkuji za
odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Andreo. Děkujeme za Váš dotaz. Ubytování se nachází
přímo u moře v malebné zátoce Pokrivenik, kde se můžete vykoupat.
Nicméně ostrov Hvar nabízí spousty míst vhodných ke koupání. Přeji Vám
hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Nabizíte všechny zájezdy do Chorvatska jen s vlastní dopravou, nebo je možné si dopravu přplatit autobusem? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Zdeňko. Děkujeme za Váš dotaz. Tato nabídka je přímo od hotelu, ne od cestovní kanceláře. Takže zde je potřeba mít zařízenou vlastní dopravu. Pokud si přejte zájezd CK, kdy je v ceně autobus, doporučuji ve filtru u nabídek zaškrtnout Doprava – Autobus. Všechny nabídky do Chorvatska, kde je zahrnutý autobus najdete zde:
https://www.slevomat.cz/cestovani?filtry[doprava]=autobusem&filtry[oblast]=chorvatsko&list=1&noindex=1#1966764.
Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz