Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 296 772 408 nebo e‑mailem na prahafive.res@occidentalhotels.com.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma).
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den
Je možno pobyt hradit edenred kartou po příjezdu ?
Slevomat.cz
Dobrý den, Iveto. Děkujeme za Váš dotaz. Kartou Edenred můžete uhradit
pobyt, ale vždy jedině před příjezdem. Voucher se generuje až po
zaplacení objednávky. Z karty je potřeba body převést na Slevomat na
kredity (na kategorii Cestování). Těmi pak můžete zaplatit celou částku
nebo pouze část a zbytek klasiky doplatit penězi. Více informací ohledně
benefitů najdete na www.slevomat.cz/benefity. Hezký den.
Matěj, Slevomat.cz
Irena
Dobrý den,mám dotaz k ubytování.Jsme 3 dospělí a 1 dítě 4 roky je
možné si objednat 3lůžkový pokoj bez přistýlky (dítě by spalo
s rodiči)Doplatili bychom za dítě vše potřebné. Děkuji za odpověď a
přeji hezký den
Straková
Hotel Occidental Praha Five (Barceló Praha)
Dobrý den Ireno,
vzhledem k velikosti pokoje to není vhodné. Jediná možnost je koupit si dva
vouchery zvlášť, poté Vám můžeme přidělit Family room, což jsou dva
pokoje propojené chodbičkou.
Pokud máte další dotazy, neváhejte se na nás obrátit.
Děkujeme za Váš zájem o hotel Occidental Praha Five,
S pozdravem
Eliška Ryznarová
Cluster reservation agent
Kristyna Mičková
Dobrý den,
mockrát děkuji za odpověď na předchozí dotaz ohledně polopenze a chceck
in/check out…ještě bych se prosím zeptala, zda je možný dřívější
check in (kolem 11h) nebo alespoň možnost uložit někde v hotelu zavazadla a
ubytovat se až k večeru? Kvůli návaznosti spojů dorazíme do Prahy již
dopoledne. Mockrát Vám děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Kristyno. Pro rychlejší vyřízení Vašeho požadavku, či
zodpovězení Vašich dotazů, kontaktujte hotelovou recepci na
+420 296 772 408. S přáním krásného dne, Karel
Kristyna Mičková
Dobrý den, prosím Vás jaké jsou časy podávání snídaně a
především večeří – tedy do kolika hodin je možné povečeřet
v rámci polopenze? A ještě prosím časy check in a check out? Mockrát
děkuji.
Hotel Occidental Praha Five (Barceló Praha)
Dobrý den paní Mičková,
check in je od 14.00 hodin, check out je ve 12.00 hodin. Polopenze mezi
18.00–21.00 hodin.
S pozdravem
Occidental Hotels
Libor
Dobrý den, prosím…
U polopenze se vztahuje večeře už v den příjezdu?
Děkuji za odpověď.
Hotel Occidental Praha Five (Barceló Praha)
Dobré ráno,
je možné připsat k objednávce, jaký den se přejete, standardně to bývá
příjezdový den.
S pozdravem
Occidental Hotels
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den
Je možno pobyt hradit edenred kartou po příjezdu ?
Dobrý den, Iveto. Děkujeme za Váš dotaz. Kartou Edenred můžete uhradit pobyt, ale vždy jedině před příjezdem. Voucher se generuje až po zaplacení objednávky. Z karty je potřeba body převést na Slevomat na kredity (na kategorii Cestování). Těmi pak můžete zaplatit celou částku nebo pouze část a zbytek klasiky doplatit penězi. Více informací ohledně benefitů najdete na www.slevomat.cz/benefity. Hezký den. Matěj, Slevomat.cz