..jen ještě doplním, že vědět to předem, tak bych si za ty peníze
rozhodně balíček s 8g produkty nekoupila! Takový překlep opravdu
zamrzí!
Grig.cz
Dobrý den, Jano, to nás samozřejmě moc mrzí – opravu popisku jsme
již zajistili a ještě jednou se velice omlouváme. Na spokojenosti našich
zákazníků si velmi zakládáme – z Vámi uvedené přezdívky bohužel
nemůžeme dohledat kontakt na Vás. Zašlete tedy prosím e-mail na grig@grig.cz a naši pracovníci
zákaznické podpory s Vámi vykomunikují možnosti nápravy. Děkujeme a
přejeme Vám pěkný den. Grig Team
Jana Jana
Dobrý den, dnes jsem si vyzvedla balíček a místo deklamovaného balení
80g Chilli kobylky a 80g Sezamové kobylky bylo v krabici jen 8g baleni Chilli
a 8g Sezamové balení kobylek. Kde se stala chyba? Máte to na Slevomatu
špatně popsané???
Grig.cz
Dobrý den, Jano, je to přesně jak říkáte. Obsah balení je 8g a jedná
se o překlepy. Velice se omlouváme za nedorozumění na jehož nápravě již
pracujeme. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám pěkný den. Grig Team
B ohuslava Suchánková
Dobrý den měla bych zájem jen o červíky Dá se to nějak
objednat.Suchánková
Grig.cz
Vážená paní Suchánková,
přednastavené balíčky v rámci zdejší akce bohužel nelze upravovat.
Pokud máte zájem pouze o červíky, navštivte prosím náš e-shop www.grig.cz.
S přáním pěkného dne
Grig Team
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
..jen ještě doplním, že vědět to předem, tak bych si za ty peníze rozhodně balíček s 8g produkty nekoupila! Takový překlep opravdu zamrzí!
Dobrý den, Jano, to nás samozřejmě moc mrzí – opravu popisku jsme již zajistili a ještě jednou se velice omlouváme. Na spokojenosti našich zákazníků si velmi zakládáme – z Vámi uvedené přezdívky bohužel nemůžeme dohledat kontakt na Vás. Zašlete tedy prosím e-mail na grig@grig.cz a naši pracovníci zákaznické podpory s Vámi vykomunikují možnosti nápravy. Děkujeme a přejeme Vám pěkný den. Grig Team