Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu.
Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na e‑mailu rehaclinic@atlas.cz.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Čas procedur si naplánujete po příjezdu na recepci hotelu.
S sebou si ideálně vezměte i tištěný voucher, hodit se bude v případě, že by vás při vjezdu do centra města zastavila městská policie – do centra mohou autem pouze rezidenti nebo hoteloví hosté.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma).
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Další osoby mají nárok na lůžko a stravu (bez procedur – lze přikoupit na místě).
V případě požadavku většího pokoje (4 a více osob) kontaktujte recepci hotelu.
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den,chtěla bych se zeptat,jestli program Mořská péče a infrasauna
platí i při jen 3-denním pobytu?Je nutné se dopředu
objednávat?Děkuji
Reha Clinic Zlatá Kotva
Hezký den,ano,platí…procedůry se reservují na místě,při
příjezdu…
Evelína
Dobrý den,
děkujeme za pobyt, bylo to velice příjemné, moc jsme si to užili..
Masáž byla skvělá, velice nám pomohla od bolestí zad.
Máte ještě volné termíny v létě?
Děkuji.
Reha Clinic Zlatá Kotva
Hezký den,ano,letní prázdniny máme k dispozici…
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,chtěla bych se zeptat,jestli program Mořská péče a infrasauna platí i při jen 3-denním pobytu?Je nutné se dopředu objednávat?Děkuji
Hezký den,ano,platí…procedůry se reservují na místě,při příjezdu…