Otevřený voucher: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 12 397 77 31 nebo e‑mailem na hotel@gshotel.pl.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Dobrý den, jak je to přesně s parkováním? je zdarma nebo za
příplatek. Děkuji.
Garden Square Hotel
Dobrý den, hotel má celkem 40 parkovacích míst: 25 nadzemních
parkovacích míst v areálu hotelu (bez příplatku) a 15 parkovacích míst
v podzemní garáži (platí se poplatek 40 PLN / den). Rezervace míst
předem není možná. Pokud nejsou v areálu hotelu volná místa, můžete
zaparkovat své auto na ul. Suchý. S pozdravem
MIROSLAVA BERÁNKOVÁ
Dobrý den lze v hotelu uschovat kola? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Miroslavo. Hotel přímo kolárnu nemá. Doporučím Vám,
domluvit se, zda by Vám kola uchovali v jiném prostoru: hotel@gshotel.pl
+48 12 397 77 31. S přáním krásného dne, Karel
ROMAN CYREK
Dobrý den,
potřebujeme dvojlůžkový pokoj s přistýlkou, je to možné?
Děkuji
Garden Square Hotel
Dobrý den, přistýlky nemáme. Pro dítě máme pouze dětskou cestovní
postýlku.
s pozdravem
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, jak je to přesně s parkováním? je zdarma nebo za příplatek. Děkuji.
Dobrý den, hotel má celkem 40 parkovacích míst: 25 nadzemních parkovacích míst v areálu hotelu (bez příplatku) a 15 parkovacích míst v podzemní garáži (platí se poplatek 40 PLN / den). Rezervace míst předem není možná. Pokud nejsou v areálu hotelu volná místa, můžete zaparkovat své auto na ul. Suchý. S pozdravem