Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 606 756 385 nebo e‑mailem na info.pallova@avenuehotels.cz.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci můžete 2 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 2 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,je možná platba na fakturu?.Dekuji Havlovičová
Avenue Hotels
Dobrý den, s tímto dotazem se, prosím, obraťte přímo na Slevomat. Je
nutné voucher uhradit přímo při zakoupení, Slevomat nám platbu následně
zprostředkovává. Z naší strany tedy fakturu vystavit možné není,
můžeme pouze nabídnout uvedení firemní adresy na dokladu o platbě.
S pozdravem,
Team Avenue
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,je možná platba na fakturu?.Dekuji Havlovičová
Dobrý den, s tímto dotazem se, prosím, obraťte přímo na Slevomat. Je nutné voucher uhradit přímo při zakoupení, Slevomat nám platbu následně zprostředkovává. Z naší strany tedy fakturu vystavit možné není, můžeme pouze nabídnout uvedení firemní adresy na dokladu o platbě.
S pozdravem,
Team Avenue