Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřený voucher: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. 376 314 571 nebo e‑mailem na hotel@centralkt.cz.
Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. 376 314 571 nebo e‑mailem na hotel@centralkt.cz.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci můžete 22 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 22 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den je možnost ubytování i jen pro 1 osobu místo 2 ? A jestli
bude i nižší cena ?
Předem děkuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Anno. Děkuji Vám za dotaz. Nabídka je koncipována pro
2 osoby. Bohužel, nelze cenu ponížit v případě, že by nabídku využila
pouze jedna osoba. Doporučím Vám, kontaktovat přímo hotel pro tvorbu
individuální nabídky. Přikládám kontakt hotel@centralkt.cz.
S přáním krásného dne, Karel
Hotel Centrál***
Ano, Karle děkuji
pěkný den
petr
AB
Dobrý den,
je možno ke 2 dospělým osobám ubytovat dìtě(13 let)
Hotel Centrál***
dobrý den
ano, záleží ovšem i na termínu, hotel disponuje 8 rodinnými pokoji, pro
urychlení a víc informací delšího pobytu kontaktujte přímo hotel
s poptávkou rodinného pokoje, mail hotel@centralkt.cz
děkuji
pěkný den
petr šátral
Miloslav Prejza
Dobrý den, je možnost úschovy kol v hotelu po dobu pobytu, popř. za
jakou cenu.
Hotel Centrál***
Dobrý den, Miloslave,
uschování kol je možné, zdarma
pěkný den
petr šátral
Václava Pospíšilová
Dobrý den ,máte volno v termínu 24 .6–27.6.dvě osoby s polopenzí a
wellness děkuji
Hotel Centrál***
dobrý den ano, v tomto termínu máme ještě volné pokoje, pro urychlení
a víc informací delšího pobytu kontaktujte přímo hotel, mail hotel@centralkt.cz děkuji
pěkný den petr šátral
Jana Váňová
Dobrý den,ráda bych se zeptala,zda by v termínu od 18.7.byly volné dva
dvoulůžkové pokoje,ale navíc než tři dny. A kolik by byly ceny těch
pokojů?Děkuji Váňová
Hotel Centrál***
dobrý den
ano, v tomto termínu máme ještě volné pokoje, pro víc informací
delšího pobytu kontaktujte přímo hotel,
mail hotel@centralkt.cz
děkuji
pěkný den
petr šátral
Hana Svárovská
dobrý den, je možné využít na pobyt příspěvek FKSP ?
Děkuji Svárovská
Slevomat.cz
Dobrý den, Hano, fond FKSP u této nabídky nelze využít. S přáním
hezkého dne, Maty
Hotel Centrál***
dobrý den
v případě možnosti fakturace přeš FKSP kontaktujte prosím hotel, rádi
Vám vyjdeme vstříc
mail hotel@centralkt.cz
děkuji pěkný den petr šátral
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den je možnost ubytování i jen pro 1 osobu místo 2 ? A jestli bude i nižší cena ?
Předem děkuji za odpověď
Dobrý den, Anno. Děkuji Vám za dotaz. Nabídka je koncipována pro 2 osoby. Bohužel, nelze cenu ponížit v případě, že by nabídku využila pouze jedna osoba. Doporučím Vám, kontaktovat přímo hotel pro tvorbu individuální nabídky. Přikládám kontakt hotel@centralkt.cz. S přáním krásného dne, Karel
Ano, Karle děkuji
pěkný den
petr