Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, chtěla bych rezervovat pobyt 5.9.-9.9./22 pro 2 osoby
s polopenzí je to možné ?? Děkuji Kocichová
Slevomat.cz
Dobrý den, Lenko, bohužel Vámi uvedený termín je již obsazen. Ke
zjištění dostupných kapacit, rezervaci termínu i koupi voucheru využijte
prosím našeho online rezervačního kalendáře, který se nachází vpravo
nahoře vedle nabídky a zobrazí se také u dané varianty nabídky po
kliknutí na „Vybrat termín“. Přeji pěkný den, Katka :)
Petra Kubná
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat zda máte volný termín od
22.8.-27.8.2022 pro dva, s polopenzí? Taky se chci zeptat, zda lze uplatnit
benefit od zaměstnavatele, VS ČR – na základě faktury. Děkuji
Kocanda Kravsko
Dobrý den,
máme volný termín 22.-25.8.2022. Na uplatnění benefitů od zaměstnavatele
je nutné se přímo zeptat někoho z portálu Slevomat.
Hezký den
Luisa Zuzánková
Dobrý den,
chceme se pořídit poukaz 9.-11.srpna s tím,že bysme si chtěli připlatít
ještě jednu noc 11.-12.srpna. (2 dospělí, 2 dětí do 3 let, 1 dite
10 let)Je to možné? Děkuji, Zuzánková
Slevomat.cz
Dobrý den, Luiso,
děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si
rezervovat či ověřit termín pobytu. :)
zvolte variantu pobytu
vyberte si termín pobytu (lze nastavit i počet nocí)
navolte počet osob
do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava
aj.), další požadavky
přejděte k platbě
voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne, Karel
Iva
Dobrý den,jsou v některém pokoji oddělené postele?
Děkuji
Kocanda Kravsko
Dobrý den,
napište tento požadavek do poznámky k objednávce a vybereme vám takový
pokoj, kde oddělené postele jsou :-).
Veronika
Dobrý den, večeře v rámci pobytu s polopenzí je jen jedna?
Slevomat.cz
Dobrý den, Veroniko. Děkuji Vám za dotaz. Za každou odbydlenou noc
v hotelu, máte nárok na večeři pro dva. :) Důležitá informace: pobyt
začínáte večeří a končíte snídaní. S přáním krásného
dne, Karel
Daniela Komanická
Je bezbariérový?
Slevomat.cz
Dobrý den, Danielo. Děkujeme za Váš dotaz. Hotel je z části
bezbariérový. Pokud budete chtít bezbariérový pokoj, zavolejte do hotelu a
pokoj si u nich zamluvte. :) Hezký den, Matěj, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
televize není ve výbavě pokoje?
Dobrý den,
TV nemáme.