Pobyt pro dva i rodinu v klidném prostředí na Znojemsku: snídaně i večeře, lahev vína nebo degustace
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, chtěla bych rezervovat pobyt 5.9.-9.9./22 pro 2 osoby s polopenzí je to možné ?? Děkuji Kocichová
Dobrý den, Lenko, bohužel Vámi uvedený termín je již obsazen. Ke zjištění dostupných kapacit, rezervaci termínu i koupi voucheru využijte prosím našeho online rezervačního kalendáře, který se nachází vpravo nahoře vedle nabídky a zobrazí se také u dané varianty nabídky po kliknutí na „Vybrat termín“. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat zda máte volný termín od 22.8.-27.8.2022 pro dva, s polopenzí? Taky se chci zeptat, zda lze uplatnit benefit od zaměstnavatele, VS ČR – na základě faktury. Děkuji
Dobrý den,
máme volný termín 22.-25.8.2022. Na uplatnění benefitů od zaměstnavatele
je nutné se přímo zeptat někoho z portálu Slevomat.
Hezký den
Dobrý den,
chceme se pořídit poukaz 9.-11.srpna s tím,že bysme si chtěli připlatít
ještě jednu noc 11.-12.srpna. (2 dospělí, 2 dětí do 3 let, 1 dite
10 let)Je to možné? Děkuji, Zuzánková
Dobrý den, Luiso,
děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si
rezervovat či ověřit termín pobytu. :)
- zvolte variantu pobytu
- vyberte si termín pobytu (lze nastavit i počet nocí)
- navolte počet osob
- do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava
aj.), další požadavky
- přejděte k platbě
- voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,jsou v některém pokoji oddělené postele?
Děkuji
Dobrý den,
napište tento požadavek do poznámky k objednávce a vybereme vám takový
pokoj, kde oddělené postele jsou :-).
Dobrý den, večeře v rámci pobytu s polopenzí je jen jedna?
Dobrý den, Veroniko. Děkuji Vám za dotaz. Za každou odbydlenou noc v hotelu, máte nárok na večeři pro dva. :) Důležitá informace: pobyt začínáte večeří a končíte snídaní. S přáním krásného dne, Karel
Je bezbariérový?
Dobrý den, Danielo. Děkujeme za Váš dotaz. Hotel je z části bezbariérový. Pokud budete chtít bezbariérový pokoj, zavolejte do hotelu a pokoj si u nich zamluvte. :) Hezký den, Matěj, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
televize není ve výbavě pokoje?
Dobrý den,
TV nemáme.