Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Dotazy na tel.: 569 738 800, 733 182 105, 734 701 201 nebo resort@resortluna.cz.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, je u Vás možnost úschovy vlastních kol?
Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Věro, děkujeme za dotaz. Ano, v hotelu je možné si kola
uskladnit v uzamykatelné místnosti. :-) Přeji hezký den, Bára
Lenka
Dobrý den, ráda bych se zeptala zda je tam prostor na kočárek a zda se
můžeme po hotelu pohybovat s kočárkem. Děkuji Knoblochová
Slevomat.cz
Dobrý den, Lenko,
ohledně informací o uskladnění kočárku a pohybu s kočárkem po hotelu
kontaktujte přímo hotel. Tam vám řeknou přesné informace.
Přikládám kontakt: 420 569 738 800 / resort@resortluna.cz
Přeji hezký den.
David
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je u Vás možnost úschovy vlastních kol?
Děkuji.
Dobrý den, Věro, děkujeme za dotaz. Ano, v hotelu je možné si kola uskladnit v uzamykatelné místnosti. :-) Přeji hezký den, Bára