Ultrazvukové čištění pleti s lymfodrenáží i klasickou či regenerační masáží
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
A pod jakou kategorii to mám Zadat?
V případě jakýchkoliv dotazů či stále přetrvávajících problémů s převodem bodů nás můžete kontaktovat na podpora@slevomat.cz či na naší zákaznické lince +420 222 745 354. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den,chtěla bych si objednat kosmetické ošetření přes benefit Up a nejdou mi převést body, můžete mi poradit Jakto? Dekuji
Dobrý den, Jano, informace o způsobu převodu bodů vč. kategorií, na které je lze uplatnit, naleznete na této stránce https://www.slevomat.cz/benefity/up nebo také na https://www.slevomat.cz/benefity#vyberte-svuj-benefitni-program. Věřím, že již bude vše v pořádku. V případě jakýchkoliv dotazů či stále přetrvávajících problémů s převodem bodů nás můžete kontaktovat na podpora@slevomat.cz či na naší zákaznické lince +420 222 745 354. Přeji pěkný den, Katka :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Nejdou mi pořád zadat body, i když píšete, ze to můžu využít s benefitem Up
Pod jakou kategorii to mám zadat?
Dobrý den,
Často se přímo u této karty setkáváme s tím, že zaměstnavatel Vám kartu nastaví tak, že je možné využít pouze ve zdravotnických zařízeních mezi které mi nepatříme.
Zkuste prověřit u zaměstnavatele ještě tuto skutečnost.
S přáním krásného dne Kriklová, to well