Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +38523203780 nebo e‑mailem na info@hoteladria.hr.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz.
Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Dobrý den, chci se zeptat zda syn 2 roky má vše zdarma? Jako ubytování
a stravování? Děkuji za odpověď
Hotel Adria
Yes !
Andrea
Dobrý den,
rádi bychom ubytování pro tj. 12 dospělých a 2 děti, (5 rodin), jaká
je prosím vás kapacita hotelu a jak lze rezervovat? Rádi bychom jeli
společně v termínu 10.-17.9.2022
Slevomat.cz
Dobrý den, Andreo, děkujeme za dotaz. Momentálně můžeme ubytovat
6 dospělých osob + (až) 3 děti. Pro individuální nabídku doporučujeme
kontaktovat poskytovatele. :-) Přeji krásný den, Bára
Erika
Dobrý den, jak velké jsou prosím pokoje? Chceme jet 2 dospělí a
2 děti ve věku 6 let a 2 roky. Oba potřebují svou postel. Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Eriko. Děkujeme za Váš dotaz. Na hotelu jsou k dispozici
dvojlůžka a jako přistýlka pro děti je gauč, který je také na pokoji.
Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Aneta
Dobrý den, mohu se prosím zeptat zda má hotel k dispozici pokoje
s dvěma přistýlkami nebo aspoň řešeno tak, aby se pohodlně vyspaly dvě
děti? A ještě zda by byly v termínu 2.-9.7. volné 2 pokoje
s přistýlkami? Jednalo by se o 4 dospělé a 4 děti. Děkuji
Hotel Adria
Můžeme mít pokoje se dvěma přistýlkami.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chci se zeptat zda syn 2 roky má vše zdarma? Jako ubytování a stravování? Děkuji za odpověď
Yes !