Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Rodinný pobyt v Pohádkové vesničce s polopenzí a vstupem do bazénu
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřený voucher: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 566 664 477 nebo e‑mailem na recepce@hotelpodlesi.cz.
- Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 566 664 477 nebo e‑mailem na recepce@hotelpodlesi.cz.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
je dostupný tento termín 29. 9. – 1. 10., v kalendáři nelze
zakliknout.
Děkuji za odpověď.
Kučerová
Dobrý den, Ivano.
V nabídce j tzv. online rezervační systém, který reflektuje dostupné
kapacity hotelu v aktuální chvíli. Pokud tedy není Vámi preferovaný
termín k dispozici, můžete se samozřejmě pokusit kontaktovat i hotel,
jestli se náhodou nějaký pokoj neuvolnil, a domluvit se přímo
s provozovatelem na rezervaci termínu. V tomto případě si poté u nás
zakoupíte voucher bez termínu, jehož kód předáte provozovateli pro
dokončení rezervace. Přeji hezký den, David
Chtěla bych přijet do pohádkové vesničky já (babička) a 3 vnoučata
od 17.11.(čvrtek) a odjeli bychom v neděli 20.11.2022. Ale je tam toho
17.11 jako státní svátek. jak s tím?
(Děti jsou 10–7–5)
A ještě, jestli se v domečcích topí
Děkuji B.Čepická
Dobrý den, Blanko. Děkuji Vám za dotaz. Je mi líto, ale tento termín je aktuálně nedostupný. Věřím, že si zvolíte jiný termín a pobyt si užijete! :) S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, rád bych se zeptal, zda je možné se ubytovat v pohádkové vesničce na Podlesí v termínu 28.9.-30.9? 28.9.je sice státní svátek, ale ty další dny ne navíc rezervační systém umožňuje „kliknutí“ a tudíž odjednávku…tak se omluvám za možná zbytečnou otázku, ale chci mít jasno:-) Děkuji Pavel
Dobrý den, Pavle. Děkuji Vám za dotaz. Tento termín je dostupný aktuálně (ke dni 16.8.2022). :) Lze jej využít i přes to, že je svátek. S přáním krásného dne, Karel
Dobry den, jak casto prosim probihaji prohlidky s pohadkovymi bytostmi mimo sezonu? Říjen – prosinec?Ktere dny? A druhy dotaz,je nas 5 , nejmladsi ditko ma 2 roky,je mozne se ubytovat v chaloupce 2 dospeli a 3 deti? Nejde mi totiz navolit.Dekuji.
Dobrý den, děkuji vám za dotaz.
Kontaktoval jsem hotel a prohlídky s pohádkovými bytostmi mimo sezónu
probíhají v úterý, sobotu a neděli. Hotel nabízí i pětilůžkové
pokoje. Pro ověření volné kapacity pokojů kontaktujte hotel: recepce@hotelpodlesi.cz
/+420 566 664 477. Přeji hezký den, David
Dobrý den.
Lze zamluvit termín 8–11.8.2022 nebo 15–18.8.2022. Dva dospělé a dítě
(2,5 roku). Jaká by byla cena v daném termínu.
Děkuji
Dobrý den, Petro,
děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si
rezervovat či ověřit termín pobytu. :)
- zvolte variantu pobytu
- vyberte si termín pobytu
- navolte počet osob (není-li striktně dán počet osob pro pobyt)
- do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava
aj.), další požadavky
- přejděte k platbě
- voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne, David
Dobrý den,
lze zamluvit termín 28.9–30.9 pro 2+2 (6,4 roky)
V nadpisu voucheru je kdykoliv, dole v omezení je 28.9 – nelze.
Děkuji Lucka
Dobrý den, Lucko. Děkuji Vám za dotaz. Kdykoliv, je myšleno i o víkendech například. :) Je dobré, že si všímáte omezení, kde stojí: Voucher nelze využít ve dnech státních svátků, vybraných školních prázdnin, Velikonoc a v termínech 23.–28.9.2022, 26.–31.10.2022, 2.–4.12.2022. Věřím, že svůj termín najdete a pobyt si tak užijete. :) S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den.
Lze zamluvit termín 21–22.8.2022 pro dva dospělé a dvě děti 11–5let?
Pokud ano ,v jaké cenové relaci?
Děkuji. Edita
Dobrý den, Edito, aktuálně nemáme k dispozici variantu této nabídky, která by pobyt v srpnu umožňovala. Pro individuální nabídku kontaktujte prosím přímo poskytovatele, tedy hotel Spa hotel Podlesí prostřednictvím e-mailu na recepce@hotelpodlesi.cz, případně můžete využít jinou nabídku tohoto hotelu u nás na Slevomatu https://www.slevomat.cz/akce/1929656-pohadkovy-pobyt-v-luxusnim-pokoji-v-podlesi, kde je pobyt v srpnu možný. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den, chtela bych se zeptat, zda jde pobyt zaplatit fakturou pres FKSP? Děkuji.
Dobrý den, Sabino. Děkujeme za Váš dotaz. Pokud máte možnost čerpat příspěvek FKSP od zaměstnavatele, doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté objednáte voucher bez termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás Vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí. Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou domluvit s hotelem nějaký termín. Hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den kdy budete mít nabídku na pobyty v červenci
Dobrý den Marie. Jsme rádi, že Vás nabídka zaujala, nicméně jestli se akce objeví znovu, to nevíme, ale určitě se o to přinejmenším pokusíme. Doporučuji Vám nastavit odběr nových nabídek daného podniku, a to tak, že u nabídky kliknete na název poskytovatele a poté kliknete na Upozornit na nabídky tohoto podniku. Díky tomu Vám případná další nabídka neunikne. :) Přeji krásný den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je možné si pobyt v pohádkové chaloupce u vás rezervovat pouze přes týden nebo i přes víkend? Děkuji
Dobrý den, Lenko. Děkuji Vám za dotaz. Termíny na víkend, jsou dostupné až od září. Tato akce je velmi oblíbená zákazníky a volné termíny mizí před očima. Lze tedy objednat i na víkend. Doporučuji tedy, provést rezervaci co nejdříve. S Přáním krásného dne, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den . Plánují zakoupit voucher na termín 4–6.11 , prosím které domečky jsou v tomto termínu ještě k dispozici ? A je možné zamluvit přímo konkrétní chaloupku přímo s nákupem voucheru ? Děkuji
Dobrý den, Danielo. Ověření dostupných kapacit a rezervace, se provádí předem na tel. č. +420 566 664 477 nebo e‑mailem na recepce@hotelpodlesi.cz. S přáním krásného dne, Karel