Pobyt na dosah Vyšehradu: 4* hotel se snídaněmi a parkováním zdarma
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
chtěli bychom se u Vás ubytovat v termínu 28.-31.8. se 2 dětmi (10 a
8 let). Máte na tento termí v nabídce propojené pokoje? A lze v tomto
případě nějak uplatnit slevu na děti? Předem děkuji za odpověď
Dobrý den,
v tomto případě je nutné koupit dva vouchery a do poznámky zadat, že
požadujete propojené pokoje,
Dobrý den,
je možné zaplatit za pobyt předem převodem z účtu? Zaplatili bychom
v dostatečném předstihu 10 dní předem.
M. Szurmanová.
platba probíhá přes Slevomat, musíte kontaktovat přímo Slevomat
Dobrý den,
je součástí pokoje minibar nebo lednice?
Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den,
na pokojích je malá ledmice/ minibar/ k dispozici
Dobrý den, prosím Vás, je možné se u Vás ubytovat sama? Děkuji.
Dobrý den,
ano lze na voucher ubytovat pouze jednu osobu
V případě objednávky dvou pokojů je možné dostat sousední s vnitřním průchodem, rodinný pokoj?
v případě volné kapacity lze dát pokoj púropojený dveřmi
Dobrý den, je prosím možné domluvit dřívější check in? Například
v 11:00–12:00 hod?
Předem děkuji za odpověď a přeji hezký den.
Dobrý den,
dřívější check in nepotvrzujeme fixně, není v našich silách odhadnout
jak budou pokoje k dispozici. Můžetese zeptat při příjezdu na recepci a
v případě volného pokoje Vás ubytují dříve nebo je možnost pponechat
zavazadla v úschovně.
Dobrý den, nebudete mít, prosím, v nabídce stejně jako loni variantu i pro rodiny? Měli jsme dva pokoje, vzájemně propojené, pro 2 dospělé a 2 děti. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Martino, děkujeme za dotaz. Mrzí nás, že již není tato varianta k dispozici. Prozatím bližší informaci o doplnění této varianty nabídky nemáme. Nicméně můžete si nastavit upozornění na nové nabídky poskytovatele, a tak vám už žádná další akce neuteče. :-) Přeji krásný den, Bára
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, váš hotel je v projektu v Praze jako doma? děkuji za odpověď Lucka
zatím nemáme žádné zprávy o akci na tento rok a zda budeme jeho součástí
Dobrý den,
byla by prosím nějaká možnost ( sleva ) , kdybychom měli zájem o dva
pokoje v termínu 22.-24.8.2022.
- pokoj – 2. dospělí a jedno dítě ( 4 let)
- pokoj – 1. dospělí
Bohužel sleva není možná
Dobrý den je možné k pobytu na místě dokoupit i večeře pro 2 dospělé osoby Děkuji .
Dobrý den,
k dispozici je hotelová restaurace, zde jemožne se navečeřet
Dobrý den,
máte prosím v termínu 22.-24.8.2022 volné dva dvoulůžkové pokoje? (
1. pokoj – 2 dospělí a jedno čtyřleté dítě, 2. pokoj –
2 dospělí). Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, ano máme volné pokoje
Dobrý den, je tedy možnost ubytování i s malým psem (bishon frize rasa)? děkuji
ano, příplatek za psa je 15,– EUR na noc
Dobrý den,potřebujeme ubytování na více nocí, lze koupit 2 vouchry, aby pobyt navazoval?děkuji za odpoved
Dobrý den, Věro, to určitě bude možné, ale bylo by třeba se spojit s hotelem na telefonním čísle: +420 296 895 011, aby o tom na hotelu věděli a počítali s tím. S přáním hezkého dne, Maty
Dobrý den, ano lze koupit více voucherů na delší navazující pobyt
hezký den
rezervace
Dobrý den,
mám zájem o ubytování na termín 2.-3.7. Uvádíte, že je různé
rozložení lůžek. Měla bych zájem o manželskou postel. Je v tomto
termínu pokoj s touto dispozicí volný? A je to zapotřebí někde
v objednávce voucheru zadat?
Děkuji
Dobrý den,ano na tento termin je volná kapacita, typ postele zadejte do
poznámky
Děkuji
rezervace
Dobrý den
prosím máte volný termín od 28.5.-29.5.2022 pro 2 dospělé
osoby+1 dítě 13let.Prosím o kompletní cenu se
snídaní.Děkuji.S pozdravem hezkého dne Aleš Pospíchal.
Dobrý den,
na uvedený termín máme volno kapacitu,doplatek za 13 leté dítě je 450,–
CZK na noc-platba na místě
Dobrý den,jsme 2dospělé osoby a ditě 14 let,je moźné objednat 1 pokoj??Děkuji za odpoveď.
Dobrý den,
dítě 14 let může být na přistýlce za doplatek 450,– CZK na noc, platba
na místě c hotelu
Dobrý den, je možné ubytovat v jednom pokoji 2 dospělé osoby a 2 děti (5 a 8 let), kdy mladší je zvyklé spát s námi. Děkuji
Bohužel na pokoji pouze 2 osoby a maximálně jedno dítě,
děkuji za pochopení
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, když máte podzemní parkovací garáže, tak doporučujete se první ohlásit na recepci, kde dostanu nějaký lístek nebo zaparkovat v podzemí a poté se dostavit na recepci? Děkuji
Dobrý den,
nejdříve zaparkovat v garáži a pak vyject výtahem na recepci,
rezervace