Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu.
Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 222 541 406 nebo e‑mailem na booking@absolutumhotel.cz.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den chtěla bych se zeptat od kolika se podávají večeře.Děkuji za
odpoved
Slevomat.cz
Dobrý den, Sabino. Děkujeme za Váš dotaz. Večeře se v hotelu
podávají od 17:00 do 22:00. Přeji Vám hezký pobyt. :) Matěj,
Slevomat.cz
Eva Ptáková
Dobrý den,
ráda bych se zeptala na výši příplatku za apartmán? Děkuji, Eva
Slevomat.cz
Dobrý den, Evo, apartmánem se v tomto případě rozumí „Suite“,
který je možné si zvolit při objednávce jak voucheru bez termínu, tak
voucheru na konkrétní termín prostřednictvím našeho online rezervačního
kalendáře. V obou případech je možné zvolit typ pokoje v dalším kroku
objednávky – viz „Pokoje/Vybrat pokoj“, kdy se Vám zobrazí rovněž
bližší informace o daném typu pokoje vč. účtovaného příplatku :)
Přeji pěkný den, Katka.
Daniela Šlefrová
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat zda stačí koupit jen jeden voucher pro
2 osoby, když máme 4 měsíční miminko. Děkuji, hezký den.
Šlefrová
Slevomat.cz
Dobrý den, Danielo, ano, stačí zakoupit voucher pro 2 osoby. Dítě do
2,9 let je zdarma v dětské postýlce. Ubytování nabízí dětské
postýlky zdarma. Při rezervaci termínu doporučuji si ověřit jejich
dostupnost (telefonicky či e-mailem) a do poznámky při objednávce napsat,
že budete mít o postýlku zájem. Přeji pěkný den, Katka :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den chtěla bych se zeptat od kolika se podávají večeře.Děkuji za odpoved
Dobrý den, Sabino. Děkujeme za Váš dotaz. Večeře se v hotelu podávají od 17:00 do 22:00. Přeji Vám hezký pobyt. :) Matěj, Slevomat.cz