Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Odpočinek v Lázních Libverda: chutná polopenze i wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění.
- Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +420 702 075 595 nebo na e‑mailu recepce@libverdahotels.cz – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Čas vstupu do privátního wellness si zamluvte při rezervaci pobytu
- Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 200 Kč/noc (Pouze po předchozí domluvě)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 9 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 9 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobrý den,je hotel vhodný pro vozíčkáře? Děkuji za odpověď
Dobrý den,
bohužel , hotel Central není vhodný. Pokoje jsou 2,3 patro bez výtahu.
S pozdravem recepce Libverdahotels
Dobrý den je u vás možno uschovat kola? děkuji
Dobrý den, Deniso, ano, je to možné. Hotel má k dispozici kolárnu. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den màte prosím volný 2 l pokoj v termínu 29.8.- 2.9. děkuji
Dobrý den, Andreo,
děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si
rezervovat či ověřit termín pobytu. :)
- zvolte variantu pobytu
- vyberte si termín pobytu
- navolte počet osob
- do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava
aj.), další požadavky
- přejděte k platbě
- voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den jedná se o termín 8 až 10 července děkuji
Dobrý den, tento termín v hotelu Central je plno.
V Domečku vedle Centralu máme volné pokoje.
S pozdravem recepce
Dobrý den, máte volný termín od 12. 8. 22 – 14. 8. 22. Pro dvě osoby s polopenzí a wellnes? Děkuji. Vodrážková
Dobrý den, Petro, Vámi uvedený termín je aktuálně k dispozici. Dostupnost termínů pobytu včetně jejich rezervace aj. můžete provést pomocí našeho online rezervačního kalendáře, který se nachází vpravo vedle nabídky a zobrazí se také po rozkliknutí dané varianty nabídky a kolonky „Vybrat termín“. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den, máte volno v terminu 5–7.7. pro dvě osoby s polopenzí?Děkuji za odpoved
Dobrý den, Květo, termín 5.-7.7 pro 2 osoby s polopenzí je aktuálně dostupný. Dostupnost termínů pobytu včetně jejich rezervace aj. můžete provést pomocí našeho online rezervačního kalendáře, který se nachází vpravo vedle nabídky. Zobrazí se také po rozkliknutí dané varianty nabídky a kolonky „Vybrat termín“. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den
Máte volný termín od 31.7 do 6.8 pro dvě osoby z polopenzí
Děkuji za odpověď
Ano, 1 pokoj na Domečku, nebo na Centrale 3 patro bez výtahu, podkrovní
ale s klimatizací.
S pozdravem recepce Libverdahotels
Dobrý den,
je možné se ubytovat se psem většího vzrůstu (labrador)?
Děkuji za odpověď.
Hochová
Ano, poplatek za psa je 200,– na noc.
S pozdravem recepce Libverdahotels
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
je možný pobyt 28.10. – 30.10.?
Dobrý den, volné pokoje jsou na depandace Domeček, Centrál je plně obsazený.
S pozdravem recepce Libverdahotels