Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Případné dotazy na e‑mailu info@rustikal.cz nebo na tel. 775 565 760.
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma).
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Hallo hat das Hotel einen Kühlschrank in den Zimmer
Slevomat.cz
Hallo, Rudolf, in den Zimmer ist nur Minibar. Schönen Tag, Katrin :)
Jana Drcmánková
Dobrý den. Zakoupim-li voucher s termínem pro 3 osoby, bude nam
přidělen pokoj se 3 postelemi, jako např. 1 manželskou postelí a
1 jednolůžkovou postelí? Děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Jano.
Kontaktoval jsem hotel a dostupnost pokoje záleží na celkové obsazenosti
hotelu. Pro 3 osoby je nejčastěji k dispozici třílůžkový pokoj. Pro
více informací kontaktujte hotel na tel. čísle: +420 775 565 760 nebo
přes e- mailovou adresu: info@rustikal.cz. Přeji
hezký den, David
Lucie Knopová
Dobrý den, máme zájem o pobyt 2 dospělí a jedno dítě 5 let. Je
možno pro toto dítě dokoupit přistýlku? Děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Lucie. Děkuji Vám za dotaz. Vše lze nastavit přímo
v nabídce. Zvolte počet osob a u dítěte nastavte věk. :) Bude Vám
přidělej vhodný pokoj pro 2 dospělé osoby a dítě na přistýlce.
S přáním krásného dne, Karel
Michaela
Dobrý den, v koupelně je k dispozici sprchový kout nebo vana?
Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Michaelo. Děkujeme za Váš dotaz. V koupelně se nachází
vana. Koupelnu si můžete prohlédnout přímo v galerii fotografií
v nabídce. Hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Věra Mikulenková
Dobrý den, je u Vás možnost úschovy vlastních kol?
Děkuji Mikulenková
Hotel Rustikal Hustopeče
Dobrý den,
ano, máme k dispozici uzamykatelnou kolárnu.
S pozdravem,
recepce Hotel Rustikal.
Anikó Csözová
Dobrý večer, prosím kolik by stálo ubytování pro 5 slečen se
snídaní 🙂 koukám že máte jen pro 4 s možností přistýlky. Bylo by
to v termínu 12. – 14.8. Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Anikó. Děkuji Vám za dotaz. Nabídka je koncipována
maximálně pro 4 dospělé osoby. Bohužel zde nemáme možnost přistýlky.
Pro tvorbu individuální nabídky, doporučím, kontaktovat hotel na info@rustikal.cz
+420 775 565 760. S přáním krásného dne, Karel
Lucie P.
Dobrý den, má hotel nějaký dětský koutek či venkovní hřiště?
Hotel Rustikal Hustopeče
Dobrý den,
náš hotel bohužel dětským koutkem nedisponuje.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Hallo hat das Hotel einen Kühlschrank in den Zimmer
Hallo, Rudolf, in den Zimmer ist nur Minibar. Schönen Tag, Katrin :)