Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu.
Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 777 492 492 nebo e‑mailem na info@ventana-hotel.net.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, chci se zeptat jak je to s parkovánín u hotelu? Děkuji
Ventana Hotel Prague
Dobrý den, u hotelu jsou modré zóny. Můžeme zajistit parkování
v našem sesterském hotelu za cenu 26Eur/650Kč za jednu noc.
Rostislav Kotásek
Dobrý den, v říjnu máme se ženou 30 výroční svatby a chtěl bych
s ní jet na prodloužený víkend do Prahy. Je prosím volný termín v tomto
hotelu v termínu 28.-31.10. ? Děkuji vám za info.
Ventana Hotel Prague
Dobrý den pane Kotásku,
v současnosti máme ještě volný tento termín 28–31.10.2022.
S pozdravem
Ventana Hotel Prague
Jana
Dobrý den-až zase vypukne “covid boom”-požadujete očkovaní ,nebo
stačí antigen?
Ventana Hotel Prague
Dobrý den. V současnosti nejsou žádná omezení (restrikce).
Martina
Dobrý den, je možné ubytování s malým pejskem? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Martino. Děkuji Vám za dotaz. Pobyt s pejskem je možný po
předchozí domluvě s poskytovatelem služby a doplatek na místě činí
135 Kč/noc. S přáním krásného dne, Karel
Ventana Hotel Prague
Dobrý den, ano, je to možné. Příplatek za pejska činí 135 Kč/noc.
S přáním krásného dne, Ventana Hotel Prague
Markéta Bláhová
Dobrý den,
je možné ubytování i pro vozíčkáře?
Děkuji.
Ventana Hotel Prague
Dobrý den, paní Bláhová,
ano, je to možné. Tyto pokoje jsou však limitované, a proto prosíme
o specifikaci a potvrzení tohoto požadavku při rezervování pobytu tak,
abychom Vám s předstihem přidělili odpovídající pokoj.
Děkujeme a budeme se těšit na Vaši návštěvu.
S pozdravem
Akram
Front Desk Ventana
Věra
Dobrý den, jak je to s parkováním v hotelu, resp. jeho blízkosti,
případně za jaký je poplatek?
Slevomat.cz
Dobrý den, Věro, veřejné parkování je možné za případný poplatek
na přilehlém místě (rezervace není nutná). S přáním hezkého
dne, Maty
Ventana Hotel Prague
V blízkosti našeho hotelu je k dispozici hlídané parkoviště.
V závislosti na dostupnosti míst se cena může pohybovat mezi 600,– CZK do
800,–CZK za den.
Není nutná rezervace. Rádi vám vysvětlíme, jak / kde zaparkovat auto při
příjezdu.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chci se zeptat jak je to s parkovánín u hotelu? Děkuji
Dobrý den, u hotelu jsou modré zóny. Můžeme zajistit parkování v našem sesterském hotelu za cenu 26Eur/650Kč za jednu noc.