Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Dovolená v Tyrolsku, 9 km od Großglockneru: hotel s all inclusive light, wellness a 2 děti do 11,9 let zdarma
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
- Až 2 děti do 11,9 let mají pobyt zdarma (ve vícelůžkovém pokoji).
- Až 2 děti od 12 do 17,9 let mají pobyt se slevou 50 %.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma (dle dostupnosti, nelze rezervovat)
- Rezervaci můžete 22 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na: info@zanzo.cz či na telefonu: +420 222 703 625. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 22 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
V titulku nabízíte Allinclusive, ale teprve na konci nabídky dole jsem se
dočetl že k obědu je pouze polévka..to jako vážně?
doporučuji všem dohledat recenze na tento hotel na internetu.
Vážený pane Jakube, vždy se musíme řídit popisem, který nám zadá hotel, veškeré informace jsou v nabídce uvedeny. Děkuji za pochopení. S pozdravem, Lucie-CK ZANZO.
Děkuji. Takže nejen bazén, ale i stravování a program je jinde. Nechtělo by to tam uvést?
Dobrý den, v popisku máme uvedeno, že wellness se nachází v sousední budově, asi 20 metrů od hotelu. Stravování se odvíjí od obsazenosti hotelu a může být buď v budově hlavní, nebo vedlejší. Jana – CK Zanzo
Dobrý den, poprosím o odkaz na web hotelu Alpenhof Kals, kde bych našel podrobnosti o ubytování, stravování, bazénu a programu. Děkuji.
Dobrý den, tady je odkaz na stránky hotelu: https://scol-sporthotel.com/de/alpenhof. Jana – CK Zanzo
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěli bychom si koupit Voucher na hlavní sezónu. Jen jsme 2 dospělí a 3 děti (10, 7 a 2). Kolik budeme prim doplácet za 2 lezou dceru? Děkuji
Dobrý den, paní Tajmrová. Maximální obsazenost pokoje jsou 4 osoby. Pro individuální nabídku (s jiným počtem osob) nás prosím kontaktujte na e-mailu info@zanzo.cz. Krásný den, Kamila – CK Zanzo.