Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 94 711 36 54 nebo e‑mailem na rezerwacja@havethotel.pl.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
je v rámci večeří podáváno i nějaké pití, např. alespoň voda nebo
je nutné počítat zvlášť s úhradou za pití. Děkuji.
Havet Hotel Resort & Spa*****
Goog morning,
in breakfast buffet some drinks are included: water, coffee, tea and juices. In
dinner buffet – tea, water and juices.
We stay at your disposal in case of any questions
Havet Hotel
Stana Kuklova
Dobrý den, rádi bychom si zakoupili voucher pro 2 dospělé a 2 děti
(10 a 14 let), bohužel nám 14-ti letá dcera nejde zadat, ani jako
3 dospělí a jedno dítě. Můžete nám prosím poradit? A ještě mám
jeden dotaz, zda musíme psa hlásit dopředu a nebo až při příjezdu a zda
je nějaké omezení ohledně velikosti psů. Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Stano. Děkuji Vám za dotaz. Nabídka je koncipována pro
2 osoby a 2 děti do 11,9 let. V případě tvorby individuální nabídky,
kontaktujte přímo poskytovatele služby. Přikládám kontakt: rezerwacja@havethotel.pl,
+48 94 711 36 50. S přáním krásného dne, Karel
Petr Pařízek
Dobrý den.
Jak je to s parkováním na hotelu.
Dekuji
Havet Hotel Resort & Spa*****
Good morning Petr,
there is a parking lot in front of the Hotel, secured and insured. It cost 60pln
per day during high season (till 11th of September) and 50pln per day during the
rest of the year.
Hanka
Dobrý den, Je na pokojích klimatizace? Umí personál česky? :)
Havet Hotel Resort & Spa*****
Goor morning Hanka,
Yes, all rooms are air-conditioned. The staff speaks Polish, German, English and
partly Ukrainian
Hanka
Dobrý den
rádi bysme s sebou vzali francouzského buldočka. Chtěla bych vědět jak je
to s plážema? Může na ní? děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Hani, děkujeme za dotaz. Pejska si s sebou na pláž vzít
můžete. Pouze je třeba po něm řádně uklidit a mít ho na vodítku. :-)
Přeji krásný den, Bára
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
je v rámci večeří podáváno i nějaké pití, např. alespoň voda nebo je nutné počítat zvlášť s úhradou za pití. Děkuji.
Goog morning,
in breakfast buffet some drinks are included: water, coffee, tea and juices. In dinner buffet – tea, water and juices.
We stay at your disposal in case of any questions
Havet Hotel