Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +36 36 313 670 nebo na e‑mailu info@koronahotel.hu – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci se doporučuje řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš e‑mail pomoc@slevomat.cz.
Pozor: Při ubytování je nutné, aby se každá osoba (i děti) prokázala dokladem totožnosti nebo cestovním pasem.
Děti do 3,9 let na přistýlce a s výhodami voucheru: zdarma
Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 3 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 3 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, je možné zakoupit pobyt přes FKSP? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Jozefe, vystavení FKSP faktury se týká pouze českých
hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního
hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto
službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní
převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či
CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní
symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka
musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na
poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“.
S přáním krásného dne, Karel
Erika Králová
Dobrý den , měli bychom zájem o Váš nabízený pobyt . Bylo by možné
tuhle Vaši nabídku i v měsíci březen ? Rádi bychom tenhle pobyt
věnovali jako dárek pro pár , který letos společně slaví krásných sto
let. Děkuji za předem kladné vyřízení , Králová , krásný
den přeji.
Hotel Korona**** Eger
Drahá královna!
Děkujeme Vám za Váš zájem o náš hotel!
Bohužel zatím nevíme, jaké nabídky budeme mít v březnu.
V současné době si můžete rezervovat balíčky, které jsou uvedeny na
stránce Slevomatu.
Je pravděpodobné, že brzy zpřístupníme další balíčky do budoucna,
sledujte prosím pozorně změny!
Thank you for your interest in our hotel!
Unfortunately, we do not yet know what offers we will have in March.
You can currently book the packages that are listed on the Slevomat page.
It is likely that we will soon make more packages available for the future,
please follow the changes carefully!
Best regards,
Hotel Korona Reception
Renata Handlova
Dobrý den, jak je hotel daleko od termálních lázní?
Děkuji za odpověď
Pěkný den Handlova
Hotel Korona**** Eger
Dear Renata,
the spa of Eger is about 15–20 minutes from the hotel.
If you have any question let us know and we will help you!
Best regards,
Vanessza Berecz
Hotel Korona reception
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možné zakoupit pobyt přes FKSP? Děkuji
Dobrý den, Jozefe, vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. S přáním krásného dne, Karel