Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Ozdravný pobyt v Mariánských Lázních s polopenzí a vstupem do wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Termín pobytu si zamluvte výhradně na e‑mailu reservation1@axxoshotels.com – co nejdříve po zakoupení voucheru (ideálně do 30 dní). Ubytovací kapacita se rychle plní.
- Před zakoupením voucheru si raději ověřte dostupnost vybraného termínu na tel. +420 234 614 808 (po–pá od 9:00 do 17:00).
- Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem e‑mailem na reservation1@axxoshotels.com.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Při rezervaci nahlaste kód voucheru a případné požadavky na ubytování dětí nebo zvířat.
- Na pobyt není možné čerpat příspěvek FKSP (či vystavit proforma fakturu).
- Check-in (příjezd) od 14:00 h / Check-out (odjezd) do 11:00 h.
- Dítě povoleno pouze na přistýlce na pokoji obsazeném 2 dospělými. Maximálně 2 přistýlky na pokoj na vyžádání.
- Dítě do 2,9 let: na lůžku s rodiči zdarma včetně snídaně a vstupu do wellness centra
- Dítě od 3 do 12,9 let: na přistýlce za 500 Kč/noc včetně snídaně a vstupu do wellness
- Dítě od 13 let: na přistýlce za 750 Kč/noc včetně snídaně a vstupu do wellness
- Domácí mazlíčci: 500 Kč/noc (Pouze po předchozí domluvě.)
- Wi-Fi zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den. Zajímalo by nás, jestli hotel opravdu funguje. Byl totiž dlouho zavřený a chátral.
Dobrý den. Ano, hotel opravdu funguje, již od 1.4.2022, a je v naprostem pořadku.
Dobrý den, je možné si vybrat umístění pokoje?
Už se nám stalo, že jsme po v hotelu byli ubytováni v pokoji s oknem do
dvora s příšerným výhledem do opěrné zdi, na místě to již změnit
nešlo, diky tomu byl celý pobyt zkažen. Něco takového již zažít
nechceme.
Dobrý den, Iveto. Děkuji Vám za dotaz. Ohledně dostupných kapacit, j nezbytné, kontaktovat přímo hotel. V nabídce není uvedená přesná lokalita pokoje, kam bude směřovaný výhled apod. Doporučím Vám, kontaktovat jej s dostatečným předstihem na telefonním čísle +420 234 614 818 nebo emailu reservation1@axxoshotels.com. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, je možné dokoupit nějaké procedury? Máte předem ceník k dispozici? Pobyt začínající svátkem 28/9 by byl považován za nástup ve všední dny? Děkuji Jitka
Dobrý den, Jitko. Děkujeme za Váš dotaz. Ano, dokoupení procedur je možné dokoupit přímo na místě. Seznam a ceny procedur najdete zde: https://www.axxoshotels.com/cs/wellness-sun-palace. Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz
Je i hotelu i parkoviště?
Dobrý den, Lenko.
Parkování je možné na veřejném parkovišti v parkovacím domě
přibližně za 200 Kč/den. Parkoviště se nachází přibližně 400 metrů
od hotelu.
Přeji hezký den, David.
Dobrý den od kolika hodin jsou prosím večeře a snídaně? Děkuji
Dobry vecer.
Snidane 7:30–10:00
Vecere 17:30–20:00
A-la card 11:00–21:00
Dobrý den chtěl jsem se zeptat večeři máme i v den příjezdu?A za další pokud by jsme chtěli brzy ráno vyrazit na výlet ještě před snídaní je možný nějaký balíček po domluvě den předem?Děkuji
Dobrý den.
Ano večeře je v den příjezdu, kdyz je objednaná polopenze. Dle domluvy je
možné připravit snídaňový balíček s sebou.
Děkuji.
Je prosím hotel vhodný pro manžela, který chodí o francouzkých
holích, je tam výtah a sprchový kout?
Děkuji a přeji hezký den.
Dobrý den, Terezie, zařízení má výtah a co se koupelny týče, doporučuji zavolat do hotelu a ověřit si dostupnost pokojů se sprchou ve Vámi požadovaném termínu. :-) Přeji krásný den, Bára
Dobrý den, je prosím na pokoji lednička? Děkuji
Dobry den, ano, mame minibar na pokoji
Dobrý den.
Máme invalidní bezbariérové pokoje. Je potřeba uvést při rezervaci, že
potřebujete bezbariérový pokoj.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
mohu se zeptat na otevírací dobu welnes centra a bazénu?Dekuji
Jana
Dobrý den, Jano. Děkujeme za Váš dotaz. Otevírací doba Wellness centra je od 8–20h. Bazén se nachází uvnitř Wellness centra, tudíž je otevírací doba stejná :)
Otevírací doba sauny je 15–20h. Přeji hezký den. Anička, Slevomat.cz