Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu.
Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 266 184 820 nebo e‑mailem na reservation@olympik.cz.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci můžete 5 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 5 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den, bezlepková a bezlaktozova dieta není problém, když uvádíte
snídaně pro všechny?
Slevomat.cz
Dobrý den, Moniko.
Kontaktoval jsem hotel a a bezlepková a bezlaktózová dieta je v hotelu
k dispozici. Při snídani se stačí zeptat personálu hotelu a tam vám
poskytnou potřebné informace o jídle. Přeji hezký den, David
Petra Buchtová
Dobrý den. Uvažujeme nad zakoupením voucheru v termínu 4.6.-7.6.,
2 dospělé osoby a 2 děti 2 roky (21.7.2019) a 6 let. Bude v rámci
dvoulůžkového pokoje poskytnuta přistýlka, nebo je voucher v tomto
případě i na třílůžkový pokoj. Děkuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Petro. Děkujeme za Váš dotaz. Pokud bude dvouleté dítě
spát s rodiči na lůžku, za lůžko neplatí. Šestileté bude spát
automaticky na přistýlce. Voucher je pro 2–3 osoby. Cena celkem se Vám
vypočítá při zadání termínů. Děti a jejich věk v době pobytu prosím
zadejte při rezervaci do poznámky. Přeji Vám krásný den. Matěj,
Slevomat.cz
Aneta Kucerova
Dobrý den, je možné využít voucher pro 2 dospělé a 2 děti (5 a
3 roky) v termínu 6.-8.5.? Jaký je, prosím, případně příplatek za
děti? Dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Aneto. Děkujeme za Váš dotaz. Nabídka je až pro 3 osoby.
V případě, že je osob více, je třeba před nákupem voucheru ověřit
kapacitu hotelu (reservation@olympik.cz,
+420 266 184 820) a za děti doplatíte až na místě. Přeji Vám hezký
den. Matěj, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, bezlepková a bezlaktozova dieta není problém, když uvádíte snídaně pro všechny?
Dobrý den, Moniko.
Kontaktoval jsem hotel a a bezlepková a bezlaktózová dieta je v hotelu k dispozici. Při snídani se stačí zeptat personálu hotelu a tam vám poskytnou potřebné informace o jídle. Přeji hezký den, David